  • 1. Data: 2009-11-04 12:39:48
    Temat: Obsługa bezrysikowa HTC HD2
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Czy to nie walenie kotka za pomocą młotka?
    Dotyczy tego filmiku pierwszego, bo ten drugi to zwykła zabawa nowym
    ekranem.

    Dobra w tym kontekście jest ta reklama u góry :P
    "Odważ się być sobą" "Tak jak lubisz" i takie tam..

    http://pda.pl/news/jak_bez_rysika_korzysta_sie_z_rys
    ikowych_programow_pod_hd2/

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 2. Data: 2009-11-04 12:45:27
    Temat: Re: Obsługa bezrysikowa HTC HD2
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 4 Nov 2009 13:39:48 +0100, Piotr M napisał(a):

> [...]
    > ekranem.
    >
    > Dobra w tym kontekście jest ta reklama u góry :P
    > "Odważ się być sobą" "Tak jak lubisz" i takie tam..

    Już z Kaisera z WM6.5 korzystam na codzień w zasadzie bez rysika, więc to
    nie jest problem, zwłaszcza, że w Leo wszystko będzie 3x większe...
    A jak ktoś chce, zawsze może dokupić sobie rysik.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-11-04 15:22:28
    Od: KuFeL <k...@s...o2.spam.pl>

    Piotr M pisze:
> [...]
    > ekranem.
    >
    > Dobra w tym kontekście jest ta reklama u góry :P
    > "Odważ się być sobą" "Tak jak lubisz" i takie tam..

    ja mam pierwszego HD i tez z rysika nie korzystam. Zainstalowalem Finger
    KBd i po sprawie.

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 4. Data: 2009-11-04 17:47:28
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Piotr M pisze:
> [...]
    > ekranem.
    >
    > Dobra w tym kontekście jest ta reklama u góry :P
    > "Odważ się być sobą" "Tak jak lubisz" i takie tam..

    pierwszy filmik pokazuje jak wiele razy mozna celować i nie trafić? oto
    chodziło?
    W drugim filmiku autor odkrywa, ze jak powiekszymy (sprytnie, dwa
    paluszki! niestety, druga ręka do trzymania) to łatwiej bedzie trafić.
    Ja też mam PDA bez rysika, strzałkę "posuwam" kciukiem za pomoca
    "optycznego gładzika" JAk ktoś to opanuje - nie porzuci..

    ToMasz

  • 5. Data: 2009-11-04 19:18:01
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu ToMasz tak oto obwieścił(a):

    > pierwszy filmik pokazuje jak wiele razy mozna celować i nie trafić? oto
    > chodziło?

    No dokładnie. Przecież ekran dotykowy na palucha nie powstał wczoraj.
    Microsoft nie chce lub nie nadąża za rozwojem techniki. Z kolei z Vistą
    przesadził w druga stronę, wypuszczając ją tak ciężką. No, może też błędem
    było wsadzić w HD2 ekran pojemnościowy.

  • 6. Data: 2009-11-04 19:35:52
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu Waldek Godel tak oto obwieścił(a):

    > A jak ktoś chce, zawsze może dokupić sobie rysik.

    Właśnie o to chodzi że nie można, chyba że o czymś nie wiem.

  • 7. Data: 2009-11-04 19:36:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 4 Nov 2009 20:35:52 +0100, Piotr M napisał(a):

    > Właśnie o to chodzi że nie można, chyba że o czymś nie wiem.

    Masz rację. Nie wiesz o rysikach do ekranow pojemnościowych.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2009-11-04 19:37:25
    Od: "Lolek" <l...@l...pl>

    Nie ma jak obsluga ekranu w iPHONE !!

    Widac - HD2 - kolejny badziew od HTC !!

  • 9. Data: 2009-11-06 16:10:36
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu Lolek tak oto obwieścił(a):
    > Nie ma jak obsluga ekranu w iPHONE !!
    > Widac - HD2 - kolejny badziew od HTC !!

    Tutaj prezes HTC porównuje HD2 z iPhonem

    "Dlaczego HD2 jest lepszy od iPhone'a?"
    http://miniurl.pl/_porownanie_

    Nie znam na tyle angielskiego, może ktoś napisać w czym jest lepszy?
    W sensie na co zwrócił uwagę prezes ;)