    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Obsługa bezrysikowa HTC HD2
    Date: Wed, 04 Nov 2009 18:47:28 +0100

    Piotr M pisze:
    > Czy to nie walenie kotka za pomocą młotka?
    > Dotyczy tego filmiku pierwszego, bo ten drugi to zwykła zabawa nowym
    > ekranem.
    >
    > Dobra w tym kontekście jest ta reklama u góry :P
    > "Odważ się być sobą" "Tak jak lubisz" i takie tam..
    >
    > http://pda.pl/news/jak_bez_rysika_korzysta_sie_z_rys
    ikowych_programow_pod_hd2/

    pierwszy filmik pokazuje jak wiele razy mozna celować i nie trafić? oto
    chodziło?
    W drugim filmiku autor odkrywa, ze jak powiekszymy (sprytnie, dwa
    paluszki! niestety, druga ręka do trzymania) to łatwiej bedzie trafić.
    Ja też mam PDA bez rysika, strzałkę "posuwam" kciukiem za pomoca
    "optycznego gładzika" JAk ktoś to opanuje - nie porzuci..

    ToMasz