  • Data: 2014-11-12 21:13:57
    Temat: Re: Obrysy ale z dziurami
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-12 o 17:45, Borneq pisze:
    > 1. Chyba obrysowuję obrys zewnętrzny wielokątem wypukłym, porównując to
    > z różnicą pól zewnętrznego i wewnętrznych dziur.

    To nie.

    > 2. tu nie za bardzo wiem, po jednym podziale też powinny pozostać
    > dziury, przy kilkukrotnym podziale powinny zniknąć

    Zrobię najlepiej w ten sposób, że najpierw będę eliminował obrysy
    wewnętrzne a dopiero potem ewentualnie dzielił.
    Mam obrys zewnętrzny a w nim wewnętrzny. Szukam punktu gdzie się stykają
    lub odległość między punktem zewnętrznego i wewnętrznego będzie
    najmniejsza. (dla uproszczenia - zakładam że się nie przecinają i
    wewnętrzny nie wystaje na zewnątrz, jeśli wystaje to jak to zrobić?)
    Łączę te punkty, w zasadzie to połączenie występuje dwukrotnie, ponieważ
    idę zewnętrznym, po połączeniu do punktu wewnętrznego, obrysowuję
    wewnętrzny, idę połączeniem do zewnętrznego dalej.
    Tylko dla zewnętrznego muszę dobrać odpowiednią orientację wewnętrznego.
    Czy wystarczy zawsze wybierać odwrotną orientację niż ma zewnętrzny? np
    dla prawoskrętnego wybrać kierunek lewoskrętny?
    Wydaje się że tak.
    Zostaje jeszcze przypadek błędnych, wystających