    From: "kamil" <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Obrotowe holdery Cokin - jest coś takiego?
    Date: Wed, 29 Apr 2009 15:47:46 +0100

    "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> wrote in message
    news:gt9otf$c2a$1@inews.gazeta.pl...

    > Tzn. kręcę adapterem?

    Jesli masz na mysli pierscien, to nie - on sieci ciasno. Calosc wyglada tak:

    http://www.picstop.co.uk/pdf/cokin_system.gif

    Holder obraca sie na adapterze (pierscieniu) bez wiekszych problemow, ale
    siedzi na tyle solidnie zeby nie odpadal przy byle wkladaniu do torby.
    Jedynym minusem jest to, ze czasem krecac holderem dokreca sie tez pierscien
    jeszcze mocniej, po czym trudno go zdjac, ale nie pamietam kiedy ostatni raz
    musialem go wyciagac.

    Pozdrawiam
    Kamil