  • 1. Data: 2011-11-18 22:57:01
    Temat: Obrót opony na feldze
    Od: Kazek <K...@n...email>

    Witam,

    Ostatnio zauważyłem dziwne zjawisko - na przednim kole pamiętałem
    położenie wentyla względem pewnego charakterystycznego punktu na oponie.
    Zauważyłem, że ich wzajemne położenie zmieniło się o około ćwierć
    obrotu. Ciśnienie w oponie prawidłowe.

    Czy jest to możliwe aby opona przesuwała/obracała się na feldze?

    Pozdrawiam,
    Kazik

  • 2. Data: 2011-11-18 23:17:24
    Temat: Re: Obrót opony na feldze
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    W dniu 2011-11-18 22:57, Kazek pisze:
> [...]
    > obrotu. Ciśnienie w oponie prawidłowe.
    >
    > Czy jest to możliwe aby opona przesuwała/obracała się na feldze?

    A dużo miałeś awaryjnych hamowań ostatnio ? ;) może rant opony był
    uwalony jakimś smarem, żeby łatwiej się ją zakładało i dlatego się
    przesunęła... ?

    mi się jeszcze takie coś nie przydarzyło...

  • 3. Data: 2011-11-18 23:37:14
    Od: Kazek <K...@n...email>

    W dniu 18.11.2011 23:17, Mateusz pisze:

    > A dużo miałeś awaryjnych hamowań ostatnio ? ;) może rant opony był
    > uwalony jakimś smarem, żeby łatwiej się ją zakładało i dlatego się
    > przesunęła... ?
    >
    > mi się jeszcze takie coś nie przydarzyło...

    Nagłego hamowania nie było - cały czas "normalnie". Ale zastanawia mnie
    jeszcze to, że powinno raczej przy takim obrocie powietrza ubywać - a
    tak nie jest.

    Kazek

  • 4. Data: 2011-11-19 01:27:44
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    Wydaje ci sie, ze pamietasz to polozenie. :P

    sz.

  • 5. Data: 2011-11-19 01:31:59
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Kazek

> [...]
    > obrotu. Ciśnienie w oponie prawidłowe.
    >
    > Czy jest to możliwe aby opona przesuwała/obracała się na feldze?

    Nie jest możliwe, ktoś Ci ukradł koło i zamontował inne.

  • 6. Data: 2011-11-19 09:07:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 18 Lis, 22:57, Kazek <K...@n...email> wrote:

> [...]
    > obrotu. Ciśnienie w oponie prawidłowe.
    >
    > Czy jest to możliwe aby opona przesuwała/obracała się na feldze?

    Średnio to widzę, żeby to było możliwe, przy dobrze osadzonej i
    napompowanej oponie. Zrób jak kolejarze, rysuj linie felga/opona, oni
    tak robią żeby widzieć czy im się obręcze trzymają ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2011-11-19 14:38:17
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Kazek wrote:

    > Czy jest to możliwe aby opona przesuwała/obracała się na feldze?

    Wątpię:

    http://www.youtube.com/watch?v=3Ug6w4ZjwVo&feature=r
    elated

    http://www.youtube.com/watch?v=mfJejgODr3E&feature=r
    elated

    --
    Deflegmator

  • 8. Data: 2011-11-19 14:56:21
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Kazek <K...@n...email> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Ostatnio zauwaĹźyĹ&#65533;em dziwne zjawisko - na przednim kole
    pamiÄ&#65533;taĹ&#65533;em
    > poĹ&#65533;oĹźenie wentyla wzglÄ&#65533;dem pewnego charakterystycznego punktu na
    oponie.
    > ZauwaĹźyĹ&#65533;em, Ĺźe ich wzajemne poĹ&#65533;oĹźenie zmieniĹ&#65533;o
    siÄ&#65533; o okoĹ&#65533;o Ä&#65533;wierÄ&#65533;
    > obrotu. CiĹ&#65533;nienie w oponie prawidĹ&#65533;owe.
    >
    > Czy jest to moĹźliwe aby opona przesuwaĹ&#65533;a/obracaĹ&#65533;a siÄ&#65533; na
    feldze?

    > Pozdrawiam,
    > Kazik
    Jak Ci się przesunęła to znaczy że możliwe. Z czym masz problem, no chyba nie
    z interpretacją tego co widzisz.

  • 9. Data: 2011-11-19 17:47:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-11-2011 01:31, to pisze:
    > Nie jest możliwe, ktoś Ci ukradł koło i zamontował inne.

    Ta jasne, nie odwracaj węża ogonem!

    --
    Paweł

  • 10. Data: 2011-11-19 23:46:07
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > begin Kazek

    > Nie jest możliwe, ktoś Ci ukradł koło i zamontował inne.

    zamknij sie flejo to