  • 11. Data: 2011-11-20 00:17:09
    Temat: Re: Obrót opony na feldze
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Kris_Poland

    > zamknij sie flejo to

    Co to za narkotyki?

  • 12. Data: 2011-11-20 07:15:31
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W tym dragsterze ok 48 sekundy wyraźnie widać, że opona jest przykręcona
    do felgi więc się nie będzie obracać.
    Nie wiem, czy to śruby, czy blachowkręty, ale dali tego gęsto.
    ;-)
    Jacek

  • 13. Data: 2011-11-20 07:17:19
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Duży może więcej.........
    Jacek

  • 14. Data: 2011-11-22 09:01:33
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Użytkownik "Kazek" <K...@n...email> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Ostatnio zauważyłem dziwne zjawisko - na przednim kole pamiętałem
    > położenie wentyla względem pewnego charakterystycznego punktu na oponie.
    > Zauważyłem, że ich wzajemne położenie zmieniło się o około ćwierć obrotu.
    > Ciśnienie w oponie prawidłowe.
    >
    > Czy jest to możliwe aby opona przesuwała/obracała się na feldze?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Kazik

    Wczoraj byłem u oponiarza i zadałem mu to pytanie. Twierdzi, że owszem -
    opona może się przesunąć na feldze i strata powietrza będzie niezauważalna.
    Zwłaszcza przy ostrzejszym hamowaniu.
    T.