    From: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Obrobka zdjec - jaki... notebook ?
    Date: Tue, 12 Jan 2010 15:15:06 +0100

    Użytkownik "bobofrut" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    news:522fc593-98e8-415e-b98b-69a6bf13ca66@b2g2000yqi
    .googlegroups.com...

    leci a te dane mam ze studiów). Natomiast osobiście polecał bym
    laptopa ze stajni Toshiby, ponieważ ta firma eksperymentuje z ekranami
    i bateriami i muszę przyznać, że ma bardzo dobre osiągi w tychże dwóch
    dziedzinach i chyba dlatego od pięciu lat jestem jej wierny, kupiłem
    od tej firmy już trzy laptopy więc wiem co mówię (a raczej piszę ;) )

    A ja użytkownik HP jakiś tam za 3 000
    mam w firmie Toshibę jakąś tam za 3 000
    i w Toshibie akumulator sam się rozładowuje w miesiąc
    a matryca (w pionie) to katastrofa poziom też HP kowi nie dorównuje.
    Więc nie wiem jak to jest
    Może droższe są lepsze?
    Artur(m)