  • Data: 2012-12-17 19:12:44
    Temat: Re: Obrazki, czyli bede niedlugo dinozaurem
    Od: Baranosiu <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17.12.2012 Jordan Szubert <u...@j...us.to> napisał/a:
    [...]
    > ależ ja nie neguje zalet telefonów, po prostu ja od dawna Windowsa usypiam
    > bądź hibernuje, i chciałbym zrozumieć, czemu ktoś miałby system zamykać,
    > tylko dlatego, że chwilowo przestaje używać maszyny

    Zależy jak się rozumie "chwilowo przestaje używać" :D Jeśli to 15
    minut, to ok (wtedy po prostu nic nie robię), a jeśli kilkanaście
    godzin, to po prostu zamykam. Co do Windowsa, to na przykład podczas
    hibernacji nie są "wymiatane" bufory dyskowe, jeśli w międzyczasie
    odpali się na przykład Linuxa i użyje tego samego dysku a potem
    odhibernuje się Windowsa, to Windows tego "nie zauważy" i czasem zrobi
    "sieczkę" w filesystemie, dlatego Windowsa albo tylko blokuję (na krótko)
    albo zamykam (na długo). Przy okazji hibernowanie/odhibernowanie trwa
    u mnie dłużej niż normalne zamknięcie i ponowne uruchomienie systemu (dużo
    pamięci RAM :D). Z usypiania czasem korzystam w laptopach, w
    stacjonarnym w ogóle.