  • 1. Data: 2009-09-03 16:50:23
    Temat: Obraz przez dvi->hdmi
    Od: "waperr" <w...@i...pl>

    Witam,

    mam taki problem. Do komputera podłączony jest telewizor poprzez kabelek
    dvi<->hdmi.
    Obraz na tv jest, rozdzielczość i reszta ok. Problem pojawia się przy
    odtwarzaniu niektórych filmów, gdy przeniose okienko z podstawowego monitora na
    tv w oknie programu w miejscu gdzie powinien być film jest czarna plama. Sam
    program działa i dostępne są jego wszelkie funkcje. Zaznaczam że dzieje się to
    na niektórych filmach.
    Konfiguracja: Win XP SP3, Radeon x1800xt + najnowsze sterowniki ATI.
    Czy ktoś się spotkał z podonym problemem i go rozwiązał ??
    Zaznaczam że na monitorze film odtwarza się bezproblemowo, więc to raczej nie
    kodeki.

    Z góry dziękuję za odpowiedź
    pzdr
    waperr

  • 2. Data: 2009-09-03 17:01:27
    Temat: Re: Obraz przez dvi->hdmi
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

> [...]
    > Czy ktoś się spotkał z podonym problemem i go rozwiązał ??
    > Zaznaczam że na monitorze film odtwarza się bezproblemowo, więc to

    Nie napisałeś pod czym odtwarzasz, a to jest tutaj kluczowe.

    Należy wyłączyć w ustawieniach odtwarzacza opcję "overlay" lub "nakładek".
    Przykładowo w Media Player Classic, klawisz O, Playback|Output, i wybrać
    "VMR9 (renderless)", a nie np. VMR7 albo overlay mixer.

    --
    Azarien

  • 3. Data: 2009-09-03 17:54:30
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "waperr" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy ktoś się spotkał z podonym problemem i go rozwiązał ??
    > Zaznaczam że na monitorze film odtwarza się bezproblemowo, więc to raczej

    Sprobuj uzyc AllPlayera

    Pozdrawiam
    Michal

  • 4. Data: 2009-09-03 18:58:01
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "waperr" <w...@i...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Czy ktoś się spotkał z podonym problemem i go rozwiązał ??
    > Zaznaczam że na monitorze film odtwarza się bezproblemowo, więc to raczej

    Tryb teatralny, ale to NTG.

  • 5. Data: 2009-09-05 09:16:52
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    waperr pisze:
> [...]
    > monitora na tv w oknie programu w miejscu gdzie powinien być film jest
    > czarna plama. Sam program działa i dostępne są jego wszelkie funkcje.

    Bo nakładka wideo funkcjonuje tylko na wyjściu obrazowym
    zaznaczonym jako *podstawowe*.

    Problem programowy.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |