  • 1. Data: 2009-09-20 09:14:54
    Temat: Obraz przez GSM
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    Witam !

    Dzisiaj jest ładna pogoda i za chwilę mam zamiar pojeździć trochę na
    rowerze. Doczepiłem do niego małą kamerę przesyłającą obraz przez GSM i
    akumulatorek do jej zasilania:
    http://sk3.telekamera.pl/rower.jpg

    Jeśli kogoś temat interesuje to obraz on-line z kamery powinien być
    dostępny gdzieś od godz. 11:20 na stronie:
    http://sk3.telekamera.pl/gsm.html

    W kamerze jest karta Play Online.
    Prędkość przesyłania danych została celowo ograniczona w celu
    zmniejszenia poboru prądu.

    Paweł

  • 2. Data: 2009-09-20 09:34:11
    Temat: Re: Obraz przez GSM
    Od: Olisa <o...@p...onet.pl>

    Paweł pisze:
> [...]
    > http://sk3.telekamera.pl/gsm.html
    >
    > W kamerze jest karta Play Online.
    > Prędkość przesyłania danych została celowo ograniczona w celu

    swietne to jest. gratulacje pomyslu :))

  • 3. Data: 2009-09-20 09:38:40
    Od: AL <a...@s...tam>

    Paweł pisze:
> [...]
    > http://sk3.telekamera.pl/gsm.html
    >
    > W kamerze jest karta Play Online.
    > Prędkość przesyłania danych została celowo ograniczona w celu

    dziala - jedziesz wlasnie przez rynek

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 4. Data: 2009-09-20 09:45:34
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Dzisiaj jest ładna pogoda i za chwilę mam zamiar pojeździć trochę na
    > rowerze. Doczepiłem do niego małą kamerę przesyłającą obraz przez GSM i

    Sloneczko komus mocniej przygrzalo - ale generalnie pozytywnie :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-09-20 09:47:36
    Od: Adrian <a...@k...chip.pl>

    > swietne to jest. gratulacje pomyslu :))

    ŚWIETNE!!

  • 6. Data: 2009-09-20 10:20:24
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu Paweł tak oto obwieścił(a):

    > Dzisiaj jest ładna pogoda i za chwilę mam zamiar pojeździć trochę na
    > rowerze. Doczepiłem do niego małą kamerę przesyłającą obraz przez GSM i

    I po wycieczce zostaw ją gdzieś w sypialni ;)

    PS.
    Świetna sprawa!

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 7. Data: 2009-09-20 10:41:15
    Od: rafal <r...@n...none>

    Paweł pisze:
> [...]
    > http://sk3.telekamera.pl/gsm.html
    >
    > W kamerze jest karta Play Online.
    > Prędkość przesyłania danych została celowo ograniczona w celu

    O 12:35 przejechałeś przejazdem dla rowerzystów przy czerwonym świetle
    (co prawda wydaje mi się, że widziałem jedynie sygnalizator dla pieszych
    więc może miałeś prawo) ;-)

  • 8. Data: 2009-09-20 11:25:20
    Od: uśmiechnięta_daria:D <d...@o...eu>

> [...]
    > Dzisiaj jest ładna pogoda i za chwilę mam zamiar pojeździć trochę na
    > rowerze. Doczepiłem do niego małą kamerę przesyłającą obraz przez GSM i

    Witam. Przepraszam za może śmieszne pytanie ale jak takie coś zrobić żeby
    obraz szedł z kamery do netu? I jaka to musi być kamera?

  • 9. Data: 2009-09-20 13:39:42
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > Przepraszam za może śmieszne pytanie ale jak takie coś zrobić
    > żeby obraz szedł z kamery do netu? I jaka to musi być kamera?

    Nie można jednoznacznie odpowiedzieć na tak ogólne pytanie.
    Wszystko zależy od od konkretnego zastosowania. Sposobów udostępniania
    obrazu jest wiele.

    Paweł

  • 10. Data: 2009-09-20 13:51:16
    Od: spiderpl <s...@j...pl>