  • 1. Data: 2009-09-19 08:32:25
    Temat: sms z sieci do Niemiec (Vodafone)
    Od: "bagietek" <b...@l...fr>

    Jak wysłać smsa z netu do niemieckich sieci? Na stronie www.vodafone.de
    nie widzę nigdzie takiej opcji, ale mój niemiecki jest bardzo kulawy.

  • 2. Data: 2009-09-19 11:52:52
    Temat: Re: sms z sieci do Niemiec (Vodafone)
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    bagietek pisze:
    > Jak wysłać smsa z netu do niemieckich sieci? Na stronie www.vodafone.de
    > nie widzę nigdzie takiej opcji, ale mój niemiecki jest bardzo kulawy.

    Z jakiej sieci? Jak masz telefon w Orange to z bramki normalnie wysyłasz.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 3. Data: 2009-09-19 18:04:38
    Od: "bagietek" <b...@l...fr>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Z jakiej sieci? Jak masz telefon w Orange to z bramki normalnie
    > wysyłasz.

    Z żadnej, chce wysłać z bramki ogólnodostępnej, bez pokazywania swojego
    numeru tak jak w Polsce
    sms.orange.pl text.plusgsm.pl