  • 11. Data: 2009-09-20 14:01:43
    Temat: Re: Obraz przez GSM
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > Zobacz po prostu www.telekamera.pl

    Ta kamera na rowerze działa zupełnie inaczej niż te kamery w serwisie
    telekamera.pl

    Paweł

  • 12. Data: 2009-09-20 14:17:35
    Od: uśmiechnięta_daria:D <d...@o...eu>

    Użytkownik "Paweł" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Nie można jednoznacznie odpowiedzieć na tak ogólne pytanie.
    > Wszystko zależy od od konkretnego zastosowania. Sposobów udostępniania
    > obrazu jest wiele

    Chodzi o przesyłanie obrazu przez GSM i oglądanie go w necie.
    Lub prościej: tak samo jak w przypadku tego roweru.

  • 13. Data: 2009-09-20 14:46:59
    Od: uśmiechnięta_daria:D <d...@o...eu>

    > Ta kamera na rowerze działa zupełnie inaczej niż te kamery w serwisie
    > telekamera.pl
    > Paweł

    A możesz podzielić się wiedzą :) ?

  • 14. Data: 2009-09-20 16:36:27
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > Chodzi o przesyłanie obrazu przez GSM i oglądanie go w necie.
    > Lub prościej: tak samo jak w przypadku tego roweru.

    Kamera przesyła przez GSM obraz na wskazany serwer. Dopiero z tego
    serwera w klasyczny sposób przez stronę WWW jest on udostępniany innym
    użytkownikom.
    Kamera jest uaktywniana (przesyła dane) tylko jeśli ktoś ogląda z niej
    obraz (uruchomił w przeglądarce odpowiednią stronę WWW). Taka
    funkcjonalność jest niezbędna aby ograniczyć koszty eksploatacji.
    Ta kamera na rowerze może w ciągu godziny przesłać nawet 150MB danych
    (przy 2 fps).
    W sumie jest to specjalizowane urządzenie. Jego funkcjonalność i
    parametry zostały dostosowane do parametrów usług transmisji danych
    oferowanych przez krajowych operatorów GSM.

    Paweł

  • 15. Data: 2009-09-20 18:47:53
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Paweł pisze:
    > Witam !
    >
    > Dzisiaj jest ładna pogoda i za chwilę mam zamiar pojeździć trochę na
    > rowerze. Doczepiłem do niego małą kamerę przesyłającą obraz przez GSM i
    > akumulatorek do jej zasilania:
    > http://sk3.telekamera.pl/rower.jpg
    >
    > Jeśli kogoś temat interesuje to obraz on-line z kamery powinien być
    > dostępny gdzieś od godz. 11:20 na stronie:
    > http://sk3.telekamera.pl/gsm.html
    >
    > W kamerze jest karta Play Online.
    > Prędkość przesyłania danych została celowo ograniczona w celu
    > zmniejszenia poboru prądu.

    To nie lepiej uzyc gotowca w postaci www.qik.com

    np na zywo mozna bylo ogladac cos takiego stremowane z G1.

    http://qik.com/video/2031330

    Jakosciowo wyglada calkieem ok, na qik.com jest wiele jkanalow live

  • 16. Data: 2009-09-20 18:49:48
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jak masz WM, iphona, Androida to www.qik.com

  • 17. Data: 2009-09-20 21:28:41
    Od: "Michał" <gg:2200099@mail.pl>

    > Ta kamera na rowerze działa zupełnie inaczej niż te kamery w serwisie
    > telekamera.pl

    Zdaje sie, ze po to tu napisales, zeby o tym podyskutowac, wiec zamiast
    pisania ze to wielka tajemnica i nie tak tylko inaczej, moze napisz poprostu
    co tam uzyles, jak to funkcjonuje i tyle, chyba bedzie prosciej...
    pozdrawiam
    michal

  • 18. Data: 2009-09-20 22:16:29
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Paweł <p...@n...pl> wrote:
    > W sumie jest to specjalizowane urządzenie. Jego funkcjonalność i
    > parametry zostały dostosowane do parametrów usług transmisji danych
    > oferowanych przez krajowych operatorów GSM.

    To przy użyciu kamery K-100? Ile kosztuje ta kamera
    i gdzie to można kupić w ilościach detalicznych? Na stronie
    elsat.com.pl znalazłem tylko informację, że sprzedają powyżej
    100szt, ale na maila kilka tygodni temu nie odpisali.

    a.

  • 19. Data: 2009-09-21 17:38:27
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > moze napisz poprostu
    > co tam uzyles, jak to funkcjonuje i tyle, chyba bedzie prosciej...

    Sformułowanie "żeby obraz szedł z kamery do netu" świadczyło raczej, że
    pytający nie oczekuje wyjaśniania subtelności protokołów sieciowych.
    Odpowiedź więc była dość ogólna.
    Przygotuję w ciągu kilku dni stronę WWW ze szczegółowym opisem. Jak
    będzie gotowa to podam na tej grupie link do niej.

    > Zdaje sie, ze po to tu napisales, zeby o tym podyskutowac

    Najchętniej poznałbym opinie potencjalnych użytkowników co sądzą o takim
    produkcje. Co w nim należy zmienić, co dodać ?

    Paweł

  • 20. Data: 2009-09-21 18:19:15
    Od: uśmiechnięta_daria:D <d...@o...eu>

    > Sformułowanie "żeby obraz szedł z kamery do netu" świadczyło raczej, że
    > pytający nie oczekuje wyjaśniania subtelności protokołów sieciowych.
    > Odpowiedź więc była dość ogólna.

    To może uściślę. Chcę przesłać obraz za pomocą karty play internet.
    Chciałabym mieć możliwość wyboru czy w danej chwili mogą oglądać go wszyscy
    czy nie. A tak wogóle to jestem pytającA, a nie pytającY:)