  • 1. Data: 2009-08-14 09:27:23
    Temat: Obowiazkowe wyposazenie motocykla - Europa
    Od: doktorski <d...@g...com>

    6, tu doktorski;

    Co trzeba miec na pokladzie (pomijam dokumenty i winiety) jadac przez
    Austrie, Slowacje, Slowenie, Chorwacje, Czechy i Wegry?
    W sumie o Bosnie tez moge zahaczyc. Wyczytalem o kamizelce, zarowkach
    i bezpiecznikach. Ktos moze to zweryfikowac?

    Z gory dzieki.

    pzdr, dr
    K12S/525

  • 2. Data: 2009-08-14 09:29:16
    Temat: Re: Obowiazkowe wyposazenie motocykla - Europa
    Od: "Budyn" <b...@g...pl>

    Uzytkownik "doktorski" <d...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > W sumie o Bosnie tez moge zahaczyc. Wyczytalem o kamizelce, zarowkach
    > i bezpiecznikach. Ktos moze to zweryfikowac?

    W uni to masz miec to czego wymagaja polskie przepisy. Wiem, ze w praktyce
    wyglada to gorzej, bo ciezko sie dyskutuje z niemieckim gliniarzem.

    b.

  • 3. Data: 2009-08-14 09:56:17
    Temat: Re: OT Obowiazkowe wyposazenie motocykla - Europa
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-08-14 11:27:23 +0200, doktorski <d...@g...com> said:

    > pzdr, dr
    > K12S/525

    Tey, gadżety Ci się przestały mieścić na Fujarze? ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 4. Data: 2009-08-14 10:24:15
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 14 Sie, 11:56, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > Tey, gadżety Ci się przestały mieścić na Fujarze? ;-)
    Cycki se usmasz! :-P

    pzdr, dr
    K12S/525

    P.S.
    Teraz to dopiero sie nie mieszcza....

  • 5. Data: 2009-08-14 10:39:27
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-08-14 12:24:15 +0200, doktorski <d...@g...com> said:

    > Cycki se usmasz! :-P

    A jeszcze niedawno dla niepoznaki mówiłeś, że zmienić niemanaco...

    > Teraz to dopiero sie nie mieszcza....

    No to szczekamy na recenzję. Aaaa i te, no, gratsy!

  • 6. Data: 2009-08-14 10:59:03
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 14 Sie, 12:39, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > A jeszcze niedawno dla niepoznaki mówiłeś, że zmienić niemanaco...
    Eureka? :)

    > No to szczekamy na recenzję.
    Pierwsze wrazenia byly juz na TTiM. Wiecej jak wroce z poludnia lub na
    koniec sezonu. Ogolnie: drynda szyta dla mnie.

    >Aaaa i te, no, gratsy!
    Dzienks.

    pzdr, dr
    K12S/525

  • 7. Data: 2009-08-14 11:45:21
    Od: Atlobek <a...@d...pl>

    > Co trzeba miec na pokladzie (pomijam dokumenty i winiety) jadac przez
    > Austrie, Slowacje, Slowenie, Chorwacje, Czechy i Wegry?

    czesi sie podobno domagaja apteczki z dokladna zawartoscia (dokladnie
    nie wiem jaka) a nie z byle czym, i nawet chca zeby byl trojkat
    ostrzegawczy. mozna zakupic taki maly motocyklowy w louisie. nie lubia
    nas i tyle.
    kiedys byl opis na jakiejs stronie biura podrozy w roznych jezykach.
    po angielsku i niemiecku bylo ze trzeba miec apteczke a po polsku byl
    dokladny opis co w niej mam byc jak sie jedzie przez czechy. jakis
    absurd.

    pzdr

    Atlobek W-wa FAZER 600 '02
    www.bikepics.com/members/atlobek
    http://atlobek.grono.net

  • 8. Data: 2009-08-14 12:02:08
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Atlobek" <a...@d...pl> wrote
    > dokladny opis co w niej mam byc jak sie jedzie przez czechy. jakis
    > absurd.

    Wystarcza male rozmowki polsko-czeskie zeby byl zwrot:
    "pocalujcie mnie w dupe, motocykl mam zarejestrowany w polsce"

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 9. Data: 2009-08-14 12:24:00
    Od: n...@s...com

    On Fri, 14 Aug 2009 04:45:21 -0700 (PDT), Atlobek <a...@d...pl>
    wrote:

    > nie lubia nas i tyle.

    Ani u Czechow, ani u Slowakow nie odczulem zeby mnie policja nie
    lubiala czy nekala. Pokutu bylo, a jakze, ale wiedzialem za co i w
    zasadzie to mi sie nalezalo.

    >kiedys byl opis na jakiejs stronie biura podrozy w roznych jezykach.
    >po angielsku i niemiecku bylo ze trzeba miec apteczke a po polsku byl

    Absurdem jest przyjmowanie mandatu jesli nie ma podstaw do jego
    nalozenia.
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 10. Data: 2009-08-14 12:52:29
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 14 Aug 2009 13:45:21 +0200, Atlobek <a...@d...pl> wrote:

    [...]
> [...]
    > po angielsku i niemiecku bylo ze trzeba miec apteczke a po polsku byl
    > dokladny opis co w niej mam byc jak sie jedzie przez czechy. jakis

    Lepiej by zrobili wystawiając czeski tekst konwencji wiedeńskiej. :-)

    (Zalaminowana kartka z czeskim tłumaczeniem "Pocałujta mnie w zad,
    czeskie policmajstry" mogłaby być kiepsko odebrana podczas
    kontroli, jednakowoż ;-))

    > Atlobek W-wa FAZER 600 '02
    Leslie
    --