eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyObjawy pękniętego bloku lub głowicy › Re: Objawy pękniętego bloku lub głowicy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!mx04.eternal-september
    .org!.POSTED!not-for-mail
    From: Andy Niwiński <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Objawy pękniętego bloku lub głowicy
    Date: Tue, 13 Mar 2012 17:41:08 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 30
    Message-ID: <jjntb5$9uo$1@dont-email.me>
    References: <jjnqni$6hn$1@inews.gazeta.pl>
    <4f5f73cc$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
    <jjns8d$afg$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: Andy Niwiński <a...@i...pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 13 Mar 2012 16:41:10 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx04.eternal-september.org; posting-host="W3hpv7BVNVnv3DO9iyllcw";
    logging-data="10200";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX180vZKw1uxNGJUnUl20w8eA"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.1.7600.16807
    In-Reply-To: <jjns8d$afg$1@inews.gazeta.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
    Cancel-Lock: sha1:rFKuL40mNpyo8gkKGctA58C5/Bk=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2438838
    [ ukryj nagłówki ]


    "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:jjns8d$afg$1@inews.gazeta.pl...
    > On 2012-03-13 17:20, to wrote:
    >>> Co ważne autko po nagrzaniu silnika jeździ jak jeździło, żadnych
    >>> niepokojących objawów, moc jest, turbo pompuje i jest ogólnie gites
    >>> majonez. Tylko ten majonez ...
    >> To wszystko może być od UPG, nikt Ci korespondencyjnie nie powie. :> A
    >> małe nieszczelności w bloku czy głowicy bardzo ciężko czasem znaleźć
    >> nawet na wymontowanym silniku, a co dopiero przez internet.
    >
    > Nie oczekuje diagnozy przez internet. Pytam jednak na grupie ponieważ przy
    > takim wycieku jak u mnie dziura miusiałaby być ogromna. A to powinno
    > przekładać się na osiągi, a tu nic. Może jednak czegoś nie wiem.

    Nie musiało. Przerabiałem na C-Maxie 2.0TDCi jakieś dwa miesiące temu. Co
    prawda przedmuch miałem tylko na uszczelce i "tylko" między cylindrem a
    układem chłodzenia, ale robota ta sama. Wymiana uszczelki i szlifowanie
    głowicy i auto śmiga jak śmigało. Bo właśnie mimo tego przedmuchu auto nie
    sprawiało absolutnie żadnych problemów (poza wywalaniem płynu z układu
    chłodzenia).

    I nic nie gdybaj i nie szukaj "diagnostów", tylko z autem do warsztatu. Bo
    będzie tylko gorzej, jak nie masz pękniętej głowicy, to będziesz miał, jak
    tak dalej będziesz jeździł. Nie wspominam już o właściwościach "smarnych"
    majonezu :)
    Porządne firmy robiące głowice sprawdzaja szczelność, a w przypadku tragedii
    spawają jerównież. A pęknięcia bloku zdarzają się tak żadko, że praktycznie
    giną w marginesie błędu statystycznego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: