  • Data: 2009-12-29 21:20:59
    Temat: Re: Obiektywy do Pentax K-x
    Od: "Robert" <r...@p...naOnecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "lux" napisał:
    > jak się sprawuje ta korekcja? dla każdego szkła można inną zapodać?

    Tak - korektę można przypisać ogólnie, dla wszystkich szkieł, albo
    indywidualnie - dla każdego z osobna.
    Aparat zapamiętuje ustawienia chyba ponad dziesięciu szkieł - nie pamiętam.
    A jak się spisuje? Baardzo przyzwoicie! Pentax to wg mnie mocno niedoceniana
    marka.
    Korektę ustawia się w przedziale +/- 10 "jednostek". Jeśli to okazuje się za
    mało, można chyba jeszcze poprzez menu serwisowe dobrać się do większych
    zmian - ale głowy za to nie dam, nie było mi to potrzebne.