  • Data: 2011-11-29 12:30:50
    Temat: Re: Obiektyw portretowy
    Od: John Smith <j...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-29 10:05, Les pisze:

    > Witam,
    > jeżeli ten tamron ustawia ostrość tak samo jak 17-50 2.8 to sobie
    > daruję (nawet nie chodzi o te zgrzyty).

    Szerokich statystyk nie prowadzę, ale przytoczę dwa przykłady mi bliskie:
    - kolega któremu wierzę narzekał na 17-50
    - osobiście testowałem pojedynczy egzemplarz 28-75 i nie miałem
    problemów z c350D

    Nie chcę z tego wyciągać żadnych ogólniejszych wniosków, poza tym, że
    trzeba sprawdzić ze swoim korpusem.

    Pozdrawiam,
    --
    Mirek