  • Data: 2014-08-15 20:37:29
    Temat: Re: Obieg powietrza w obudowie - sugestie
    Od: "liryczny podmiot" <u...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    żę
    Użytkownik "zil0g"
    > *liryczny podmiot* wdusil[a] knefle:

    > Najleiej utworzyc osobne kanaly dla procka i grafiki usuwajace cieple
    > powietrze
    > z obudowy. Wymaga troche robotek recznych i jest niezbyt ciche.
    > Ale wtedy dysk pracuje w nizszej temp.

    Bawiłem się i w to - ale w czasie gdy podgrzewało mi obudowę hd 4850.
    Wymieniałem wentyle, pasty, gdzie się dało montowałem radiatory i bez
    przerwy monitorowałem temperatury. Kobieta powiedziała, że jestem jak
    bohater Cervantesa, bo ciągle walczę z wiatrakami.
    Potem zszedłem do takiego poziomu, że różnica przestała być istotna, więc
    ustawiłem wszystko na półautomacie i chodzi to wolno i cicho a rozpędza się
    w naprawdę wielkim stresie, ale też tylko na karcie graficznej i procesorze.
    Reszta nie ma aż takiego znaczenia. W tej obudowie ( cooler master -
    zasilacz też na górze) skończyły mi się już patenty. Następna będzie w
    rodzaju silentium gladius i wtedy pewnie zacznę od początku;)

    --
    LP