  • 31. Data: 2013-01-14 17:46:19
    Temat: Re: Obiecałem sobie...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Piotr,

    > Jakoś nie przyszło mi do głowy wydłubywać baterię żeby zgrać zdjęcia na PC
    > ;-)

    Po starej znajomości daruję Ci ten trolling.

    Baterię wyjąć po to, zebyt się dowiedziec, jaki masz model telefonu.
    Tak jest w większosci telefonów komórkowych od zawsze - widoczna z
    zewnątrz jest tylko marka.

    > Jak po podłączeniu kabelka i zezwoleniu Microsoftowi na poszukanie drivera
    > napisało, że nie znalazł wymyśliłem żeby przegrać na kartę SD. Ale (wtedy na
    > szybko) nie znalazłem możliwości - jak się wejdzie w galerię zdjęć to po
    > zaznaczeniu o które chodzi i naciśnięciu klawisza lokalnego menu mamy tylko
    > takie możliwości:
    > - Wyślij: Bluetooth, Email, Gmail, Wifi Direct, Wiadomości
    > - Więcej: Udost.przez, Ustaw jako, Drukuj, Przytnij, Obróć (lewo/prawo),
    > Pokaz slajdów, Zm.naz, Szczegóły
    > Według mnie kopiuj na kartę pamięci powinno być właśnie tu a nie ma.
> [...]

    Ale jeśli masz w telefonie kartę, to te zdjęcia właśnie na niej są.

    > Podobno działa (ja nie sprawdzałem - dotychczas tylko raz potrzebowałem
    > zgrać zdjęcia) ale po przestawieniu jakiejś flagi w jego ustawieniach.
    > Na pewno nie ma ani słowa o tym w instrukcji, która zresztą jest bardzo
    > króciutka.

    Nadal nie wiem, o jakim telefonie mówisz...

    > Inne co nas (4 telefony) wkurzało to fakt, że każdy z nich, co kilka godzin,
    > sam z siebie jakieś transfery internetowe robił (jakaś inwigilacja czy co).

    Synchronizacja danych - możesz to wyłączyć. Tylko po co?

    > Poprzednie telefony tego nie robiły. W ogóle człowiek by o tym nie wiedział
    > gdyby nie to, że z innych powodów przeglądaliśmy rejestr wszystkich zdarzeń
    > dla poszczególnych telefonów.
    > Przy wyjeździe za granicę takie transfery to chyba skutkują skubaniem (w
    > większości nieświadomych tego) użytkowników.

    Nie ma żadnego skubania - domyslnie transfer danych w roamingu jest
    wyłączony. Musisz go świadomie włączyć.

    Swoją drogą - jak czytam te narzekania na smartfony - czy ktoś zmusił
    Cię do kupowania smartfona? Przecież są dostępne takie fajne telefony
    do dzwonienia tylko. Z dużymi klawiszami. Bateria trzyma dwa tygodnie,
    zero transferu, żadnych aparatów, problemu z kabelkami, driverami. I
    taniutkie jak barszcz. Niektóre maja latarkę i klawisz szybkiego
    wybierania pogotowia.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 32. Data: 2013-01-14 17:47:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mario,

    [...]

    > Ale on jest zainteresowany teraz. Przeczytał odpowiedź. Wystarczy i
    > następnego dnia wiadomość zostaje usunięta.

    W koszu polezy trochę, link z zawiadomienia o odpowiedzi jest aktualny
    zazwyczaj.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 33. Data: 2013-01-14 18:02:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >drivera napisało, że nie znalazł wymyśliłem żeby przegrać na kartę
    >SD. Ale (wtedy na szybko) nie znalazłem możliwości

    OBEX commander drugim najlepszym przyjacielem czlowieka, zaraz po TC.

    Do TC byl jakis plugin do Obexa, ale zle dzialal.

    No chyba ze to jakis telefon na i, i nawet obex na nim nie dziala :-(

    > - jak się wejdzie w galerię zdjęć to po zaznaczeniu o które chodzi i
    > naciśnięciu klawisza lokalnego menu mamy tylko takie możliwości:
    > Wyślij: Bluetooth, Email, Gmail, Wifi Direct, Wiadomości

    polaczyc sie przez wifi i wyslac sobie e-mailem :-)

    >Inne co nas (4 telefony) wkurzało to fakt, że każdy z nich, co kilka
    >godzin, sam z siebie jakieś transfery internetowe robił (jakaś
    >inwigilacja czy co).

    Spyphone. Ciekaw jestem - firmy z wlasnej inicjatywy, czy CIA/FBI
    swietnie za to placa ..

    J.

  • 34. Data: 2013-01-14 18:31:24
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Nie masz bluetootha? Raz konfigurujesz na kompie automatyczne odbieranie
    > od sparowanych a potem to dwa kliknięcia na telefonie.

    Nie mam.
    P.G.

  • 35. Data: 2013-01-14 19:27:57
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Ile razy mozna to samo pisać? Użytkownikom nie chce się _RAZ_
    > przeczytać regulaminu a moderatorzy mają sobie żyły wypruwać? W imię
    > czego?

    Po tym jak regulamin jest napisany widac jaki jest stosunek
    <bacznosc> moderatorow </spocznij> do szarej masy, nabijajacej
    ogladalnosc.

  • 36. Data: 2013-01-14 21:29:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jakub,

    > Po tym jak regulamin jest napisany widac jaki jest stosunek
    > <bacznosc> moderatorow </spocznij> do szarej masy, nabijajacej
    > ogladalnosc.

    To nie nabijaj.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 37. Data: 2013-01-14 21:34:29
    Od: mk <reverse_lp.pw@myzskm>

    W dniu 2013-01-14 18:02, J.F pisze:

    > Spyphone. Ciekaw jestem - firmy z wlasnej inicjatywy, czy CIA/FBI
    > swietnie za to placa ..
    >
    > J.

    Potem człowiek się dziwi, że bardzo precyzyjne koordynaty geograficzne
    mojego access pointa wi-fi wraz z jego nr MAC od dawna leżą sobie w
    jakimś serwerze u Googla (i nie tylko), a mieszkam na zadupiu, więc
    samochody szpiegujące Googla tu raczej jeszcze nie dotarły.

    Mam ochotę zostawić jakiegoś AP WiFi zasilanego z baterii w środku lasu
    - ciekawe po jakim czasie trafi do bazy. W sezonie grzybowym to pewnie
    po paru godzinach.

    pzdr
    mk

  • 38. Data: 2013-01-14 21:36:04
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > To nie nabijaj.

    Niestety czasy takie ze sie nie da. Chcac nie chcac google
    wypluwa nieraz bezuzyteczne wyniki z wyszukiwarki elektrodowej
    marnujac moj cenny czas.

  • 39. Data: 2013-01-14 21:42:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jakub,

    > Niestety czasy takie ze sie nie da. Chcac nie chcac google
    > wypluwa nieraz bezuzyteczne wyniki z wyszukiwarki elektrodowej
    > marnujac moj cenny czas.

    A teraz dobrze się zastanów, dlaczego one są takie bezuzyteczne i sam
    stwierdzisz, że moderatorzy są zbyt łagodni i za mało tematów
    umieszczają gdzie ich miejsce - czyli w koszu.

    No chyba, że uważasz, ze linku do aukcji sprzed lat w wynikach
    wyszukiwania są naprawdę do czegokolwiek potrzebne. Bo przypomnę -
    poszło o wyrzucenie do kosza linka do aukcji.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 40. Data: 2013-01-14 22:00:40
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > wyszukiwania są naprawdę do czegokolwiek potrzebne. Bo przypomnę -
    > poszło o wyrzucenie do kosza linka do aukcji.

    A nie nie.
    Nie odwracaj kota ogonem (lubimy koty).
    GDYBY św. Admin wywalił toto do kosza pod pozorem "wygasających linków",
    to bym napisał, że jest to co prawda zgodne z regulaminem, tyle, że
    regulamin imho jest niezbyt rozsądny, albo jego stosowanie, albo coś.

    "Poszło" o to, że wywalono do kosza z dopiskiem "oferty przesyłać na
    PW.", co jako żywo jest kompletnie oderwane od rzeczywistości, gdyż nikt
    tam żadnej oferty nie wysyłał. Chyba, że każdy link do czegoś będziemy
    traktować jako ofertę, niezależnie od tego, że przesyłający ten link nic
    nie sprzedaje... No bez sensu i absurdalnie.

    I o to chodzi, że jest to działanie bezmyślne. O tą bezmyślność mi
    chodzi. Szkody żadnej tu nikt nie poniósł, poza powiększeniem globalnego
    zasobu bezmyślności. Ja zaś jestem przeciw powiększaniu tego zasobu.

    Rzecz jasna, mógłby ktoś powiedzieć, że zasadniczo to ja powinienem
    wysłać taką informację na pw. od razu. I jakby - miałby rację, tyle, że
    pobudką moją powinno być to linkowanie to "źródeł wygasających".
    No, ale mnie się nie chciało. Jest to oczywiście punktowane ujemnie, ale
    - nie w kategorii "głupota", a "lenistwo".

    A św. Admin dał się złapać na czymś, co osobiście kwalifikuję na
    "złośliwa głupota", co jest punktowane znacznie bardziej :)

    Tym razem jednak (żeby mi potem znowu Gulson nie pisał, że "wywlekam
    publicznie" ) nie wymieniam św. Admina z nicka. Co osobiście traktuję
    jako ugięcie się pod jego (Gulsona) naciskiem :).

    A jeszcze - dlaczego wzywam tu imię Gulsona nadaremno ?
    Ano, żeby było wiadomo - bo przykro mi się zrobiło, kiedy tenże, zamiast
    wyrazić jakieś zainteresowanie głosem "niziołka" (czyli moim), napadł na
    mnie, w obronie , jak to ładnie nazwał..."aktywisty" ? Nie - "działacza
    społecznego" - o ile dobrze pamiętam (przy okazji innej, i bardziej
    wkur...cej niż ta tutaj).

    I chodzi mi nie o mnie "jako takiego", a jako starego (wiekiem i stażem)
    usera elektrody. Może bez wielkich zasług (co mi wypomniano) w postaci
    ilości "pomógł" czy coś tam, ale jednak.

    Kiedyś miałem więc mitycznego twórcę elektrody za kogoś innego, niż mam
    teraz. Ale ja się nigdy na ludziach specjalnie nie znałem, tak że tegooo...