  • Data: 2013-01-22 09:53:54
    Temat: Re: Obiecałem sobie...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał
    Hello J.F,
    >Pomyliłes firmy. Całkiem co innego.

    No, tak tam napisali. odpowiedz na Siri, o podobnej funkcjonalnosci.

    >Niestety - od wersji 4.1 dopiero.

    >To bys dopiero narzekał na nadmiar przesyłanych danych do chmury...

    Moze nie, skoro sam chcialem te informacje.

    > Naciaganie na nowy, lepszy model ?
    >Android jest bardzo młodym systemem...

    Jak widac ma juz 4 wersje, podwersji nie liczac :-)

    >Na tyle im pozwoliłe a polityka prywatności była już u nich
    >prześwietlania wielokrotnie...

    Ja jestem bardzo ciekaw jakie amerykanskie sluzby za tym stoja.
    Przeciez te telefony i komputery to jest dla nich kopalnia wiadomosci
    i nieomal nieograniczone mozliwosci - niemozliwe aby z tego nie
    korzystali :-)

    A polityka ... jakos nie wierze aby nie mieli logow z ktorych w razie
    potrzeby wyciagna wiecej.
    Byc moze tylko jest ich duzo i sa kasowane ... po paru miesiacach :-)

    >Mam ten sam adres domu i pracy - a system próbuje sam ustalić i
    >głupieje w takiej sytuacji :)

    Aaa, to chyba tak jak moja nokia - dwa te same numery w roznych
    kontaktach i w efekcie nie pokazuje kto dzwoni :-)

    >Ale po co mam uzywac różnych narzedzi, skoro mam jedno?

    Dla mnie naturalne ze historie korespondecji szukam w poczcie, a nie w
    googlu :-)

    >Kwestia przyzwyczajenia.

    nie tylko, kasowanie starych jest upierdliwe.
    A wylaczyc sie nie da ...

    >"Po głębszej analizie problemu okazuje się, że dotyczy on jedynie
    >amerykańskich sieci Verizon i Sprint. Oprogramowanie instalowane jest
    >przez te sieci, Android sam w sobie nie zawiera takiego modułu."

    >I na dokładke na pewno nie zbierano danych dostepowych do banków.

    Wszystko wysylaly. Jakie klawisze wciskales wpisujac haslo do banku
    tez.

    >A może csv - nie starałem się zapamietać.

    Comma Separated Value ... tabelka excela tekstem.

    >Jasne, że niełatwe - nazwy pól sa inne.

    To w drugim kroku, w pierwszym musze usunac nowe linie z tekstu, bo w
    kontakcie sa.
    W trzecim zalozyc konto google,

    >Ale za to informacje uzyteczne sa na wierzchu...

    Tylko jesli nowosci szukasz. Uslyszales w radiu, wpisujesz "wypadek w
    opolu" i masz.

    A przypomnij sobie taki wypadek we wroclawiu, na stablowicach, gdzie
    pozniej namawiano do komitetu zniczowego na pms.
    Cztery osoby poszkodowane, w tym dzieci, dwie zmarly. Ulica byla chyba
    Królewiecka, byc moze to sa Maślice a nie Stabłowice.
    Kierowca chyba mial na imie Maciej Z. ... czy mi sie pomylilo, jechal
    audi, dachowal, a po wypadku poszedl na pielgrzymke ... chyba
    wystarczajaco danych aby znalezc ?

    Ja tam na wszelkie automaty patrze bardzo niechetnie.
    Doswiadczenie mi podpowiada, ze zapewne jak raz nie znajdzie, to potem
    sobie zapamieta ze juz raz nie znalazlo i klient byl zadowolony :-)

    Hm, wpisalem 74192, i bez zadnego logowania wiedziala o co mi chodzi.
    Tylko kurde czemu jakies p* alldatasheet, datasheetarchive, a nie
    prosto u zrodla ..

    >Po raz kolejny - prywatnie nie zajmuję się polityką od 23 lat. A
    >wtedy
    >jeszcze Google nie było. Google przejeło niekompletne archiwa
    >DejaNews
    >i - jak sam zauważyłeś - cznia na stare dane :(

    Ale przeciez starsze dane odgrzebie. A potem sprawdzi wszystkich
    znajomych :-)

    > A przeciez mozna jeszcze sprawdzic kogo odwiedzales, z kim sie
    > najczesciej kontaktowales, a nawet zalegle mandaty za przekroczenie
    > predkosci ci wystawic :-P

    ;)

    Ty sie zajac smiej, ale przyjda kiedys noca, serwerowi w drzwi
    zalomoca, zabiora baze danych ... i co za problem sprawdzic kiedy
    byles na wezle Kostomloty a kiedy w Bolkowie ? :-)

    J.