  • Data: 2013-01-22 23:12:13
    Temat: Re: Obiecałem sobie...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Przemek,

    > Nie zrozumiesz... Już na to nie liczę.
    > Nie mówię o udostępnianiu danych a o ich przechowywaniu, a na to się
    > muszę zgodzić.

    A jak ma powstać baza do lokalizacji, jeśli nie z przechowywania
    danych uzyskanych w ten sposób właśnie? Skąd - Twoim zdaniem - te dane
    się wzięły?

    Poza tym - dane te NIE SĄ powiązane z kontem! Po raz kolejny: dane
    lokalizacyjne powiązane z kontem przechowywane są tylko w usłudze
    Lattitude (polska wersja: Współrzedne) tylko i wyłącznie na Twoje,
    wyrażone explicite, życzenie.

    > I konto, którego już z urządzenia nie mogę usunąć, ani się go pozbyć.

    Ależ możesz - robisz backup danych i aplikacji i resetujesz urządzenie
    do ustawień fabrycznych. Konto w Google równiez mozna zamknąć.

    > Odstaw to lustro,

    Chyba Ty.

    > chłopu tak nie wypada, przynajmniej oficjalnie.
    > Jak już się przypierdalasz to przynajmniej z sensem, żadna netykieta nie
    > nakazuje umieszczać podpisu w sygnaturze

    Co oznacza słowo "sygnatura"?

    > jeśli to jest zwykły podpis, a nie obrzydliwe, kilkulinijkowe
    > reklamy.

    Żadna netykieta nie nakazuje utrzymywania References, przypierdalaczu.

    --
    Best regards,
    RoMan