  • Data: 2013-01-22 00:43:29
    Temat: Re: Obiecałem sobie...
    Od: Przemek <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba sobie jakieś jaja robisz. Wyłączyłem całkowicie jakąkolwiek
    > łączność i włączyłem GPS Test - mam swoją lokalizację.

    Ty... no albo ja albo ty nie wiemy o czym mówimy. Mówię o lokalizacji i
    wyszukiwaniu google, nie gps.
    No tego by brakowało, żeby użycie gps warunkowali zgodą na zapisywanie
    mojej pozycji.

    > Chyba mylisz możliwość ustalenia lokalizacji z udostępnianiem lokalizacji.

    Udostępnienie lokalizacji jest tożsame z ustaleniem lokalizacji na
    podstawie wifi.

    > Poza tym - nagle zmieniasz front. Dopiero co twierdziłes, ze nie
    > potrzebujesz rozwiązań chmurowych. A tu nagle okazuje się, że jednak
    > cos by się przydało.

    Nie widzę związku z chmurą i szpiegowaniem mnie a ustaleniem lokalizacji
    na podstawie wifi, a to jest wymagane.

    > Wyszukiwarkę też z telefonu wyrzuciłes?

    Oczywiście.
    Przy czym korzystam z wersji www, a nie wbudowanego szpiegującego szitu.

    > Tobie się wydaje, że najważniejszy jest koszt dysków? ROTFL!

    W tym przypadku oczywiście, że tak. Technologię zbierania danych dawno
    mieli opracowaną, tylko te dane trzeba gdzieś trzymać.

    > Nie mam mozliwości edycji linii References.

    Można ręcznie.
    BTW powyższe stwierdzenie jest w twoim stylu. Można, jak najbardziej
    można, tylko masz to w dupie.

    > W sumie współdyskutanci nie mają obowiązku mnie czytać - nie odpowiada
    > - KF i po kłopocie. Ja płakac nie będę.

    No nie popłacz się zaraz. Stwierdzam fakt i tyle.
    Jeśli jedna osoba mówi ci grzecznie, ze jesteś wielbłądem itd...
    Przem