    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Mon, 21 Jan 2013 21:58:15 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Obiecałem sobie...
    <kcvivr$kr8$1@news.task.gda.pl> <g...@n...chmurka.net>
    <50f3cd77$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    <1701561697$20130114103832@squadack.com>
    <50f3d89e$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
    <1121132401$20130114111321@squadack.com> <50f3e55f$1@news.home.net.pl>
    <8786797464$20130114130734@squadack.com> <5...@n...home.net.pl>
    <8788688188$20130114154928@squadack.com> <5...@n...home.net.pl>
    <4672381023$20130114174619@squadack.com> <kdgsv6$u3u$1@speranza.aioe.org>
    <9027672195$20130120152153@squadack.com> <kdh1la$b0b$1@speranza.aioe.org>
    <2073495415$20130120212500@squadack.com> <kdhsb4$gro$1@speranza.aioe.org>
    <8738446987$20130121001309@squadack.com> <kdi1th$sli$1@speranza.aioe.org>
    <4583318452$20130121014041@squadack.com>

    On Mon, 21 Jan 2013, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Hello Przemek,
    >
    > Monday, January 21, 2013, 1:21:05 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Podsumowując - Twoja argumentacja sprowadza się do stwierdzenia
    > "jestem praworęczny, lewa rękę sobie amputuję, bo mi niepotrzebna".

    Wcale nie.
    To nie jest rzadkość, że trzeba kupić wyposażony w zbędne właściwości
    sprzęt tylko dlatego, że nie ma wyboru - bo producentowi nie opłaca
    się robić 15 wersji dopasowanych do drobnego ułamka użyszkodników.
    Postawa (producenta) zrozumiała i słuszna (przynajmniej ekonomicznie),
    postawa nabywcy również.

    Ustalanie czy kupił "zbędne właściwości" jest nie na miejscu - tak,
    kupił, bo był to najlepszy wybór.
    I nie ma nic dziwnego w tym, że to co zbędne chce możliwie skutecznie
    "unieszkodliwić".

    > Ja Twierdzę, że podstawową ZALETĄ smartfonów

    Nikt nie twierdzi, że *dla Ciebie* ma pełne prawo tak być :)

    > Ty chętnie skorzystasz z informacji zebranych dzieki chmurze
    > ale sam się do jej rozwoju nie masz zamiaru dokładać...

    Jeszcze nie wiem z jakich korzysta, ale pewnie zaraz się dowiem :)
    Jakby co, nie mam smartfonu.

    pzdr, Gotfryd