  • 11. Data: 2011-01-10 13:51:18
    Temat: Re: Obejście ograniczeń Zdalnego Pulpitu
    Od: z <z...@g...pl>

    Maciek Babcia Dobosz pisze:

    > Tak nie do końca działa na linux-ie tylko razzej na wine. ;-)
    >
    > Zdrówko

    Wiem (chociaż paczki deb :-) ) Jakiegoś spowolnienia przez to nie
    zauważyłem. Do zdalnego pulpitu nic lepszego nie znalazłem.
    A może jest???

  • 12. Data: 2011-01-10 14:30:22
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-01-10, o godz. 14:51:18
    z <z...@g...pl> napisał(a):

    > Wiem (chociaż paczki deb :-) ) Jakiegoś spowolnienia przez to nie
    > zauważyłem. Do zdalnego pulpitu nic lepszego nie znalazłem.
    > A może jest???

    Ja pod Linuxem (i pod Win ale tylko klienta) używam NX
    http://www.nomachine.com/ i czasami FreeNX http://freenx.berlios.de/
    Ten pierwszy jest lepiej dopracowany ale komercyjny dla więcej niż 3
    połączeń. Działa mi bezproblemowo nawet przy połączeniach via modem
    komórkowy.

    Zdrówko