  • 1. Data: 2010-01-28 21:21:46
    Temat: Re: Obdrapane plastiki wewnetrzne
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "go!" <g...@g...us> napisał

    > a wymiana dobrego na nowe nie bardzo mi w smak, bo te plastiki, uchwyty,
    > panele jakies nie tanie :/

    Jak sa dobre to nie wymieniaj.
    Zuzyte plastyki najlepiej regeneruje sie przez wymiane :]
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 2. Data: 2010-01-28 21:48:51
    Od: "go!" <g...@g...us>

    "Hinek" <h...@a...pl.invalid> wrote in message

    > Jak sa dobre to nie wymieniaj.
    > Zuzyte plastyki najlepiej regeneruje sie przez wymiane :]

    Nie sa zuzyte - sa brzydkie. Jak ci sie sciana podrapie w domu to burzysz i
    regenerujesz przez postawienie nowej? ;P ;)

    --
    go

  • 3. Data: 2010-01-29 09:36:24
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "go!" < napisał w wiadomości ...

    > Nie sa zuzyte - sa brzydkie. Jak ci sie sciana podrapie w domu to burzysz
    > i regenerujesz przez postawienie nowej? ;P ;)

    ty tak na serio?????

    wiec kieruj się swoim tokiem myślenia i pomaluj te plastiki jak ścianę :)
    skoro nie widzisz różnicy między jednym a drugim...