  • 1. Data: 2010-03-21 12:42:36
    Temat: OVI Suite
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Witam,
    Czy ktos z Was rozgryzl juz jak synchrnonizować kontakty za pomoca OVI
    miedzy 2 telefonami Nokia? Czy może lepiej dać sobie spokoj i robić to
    inaczej (jak?)
    Pozdr
    ja

  • 2. Data: 2010-03-21 13:26:34
    Temat: Re: OVI Suite
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    Zsynchronizować ze sobą oba telefony bezpośrednio...

    --
    Pzdr., Wycior

  • 3. Data: 2010-03-21 14:25:44
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik Wycior napisał:
    > Zsynchronizowaae ze sob? oba telefony bezpo?rednio...

    Bez pośredników? Dasz mi jakas wedke? :)

  • 4. Data: 2010-03-21 15:01:41
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Motylek" <c...@a...pl> napisał

    > Bez pośredników? Dasz mi jakas wedke? :)

    Pośrednikiem może być bluetooth, podczerwień. Nowsze Nokie mają w kreatorze
    ustawień synchronizację danych z innymi aparatami Nokia.
    I tak sobie myślę, że wszystkie informacje znajdziesz na nokia.pl

    M.

  • 5. Data: 2010-03-21 15:05:35
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik Maciej Muran napisał:
> [...]
    > ustawień synchronizację danych z innymi aparatami Nokia.
    > I tak sobie myślę, że wszystkie informacje znajdziesz na nokia.pl

    OK, pewnie zaczne od empirycznych eksperymentów ;)

  • 6. Data: 2010-03-21 15:16:38
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    W dniu 2010-03-21 13:42, Motylek pisze:
    > Witam,
    > Czy ktos z Was rozgryzl juz jak synchrnonizować kontakty za pomoca OVI
    > miedzy 2 telefonami Nokia? Czy może lepiej dać sobie spokoj i robić to
    > inaczej (jak?)

    Hmmm, ja to bym raczej zadał pytanie jak korzystając z Nokia Ovi Suite
    NIE sychronizować kontaktów pomiędzy dwoma telefonami, co mnie osobiście
    cholernie irytuje, no ale widać twórcy Ovi Suite wiedzą lepiej, co user
    ma uznawać za wygodne.

    Po prostu zsychronizuj z Ovi Suite najpierw jeden telefon, później
    drugi, następnie znowu pierwszy. W efekcie powinno się zsynchronizować
    wszystko między sobą. Naturalnie mam na myśli synchronizację kontaktów.

    Albo bezpośrednio pomiędzy telefonami po Bluetooth, opcja "Transfer".

  • 7. Data: 2010-03-21 16:41:40
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Motylek <c...@a...pl> wrote:
    > Witam,
    > Czy ktos z Was rozgryzl juz jak synchrnonizować kontakty za pomoca OVI
    > miedzy 2 telefonami Nokia? Czy może lepiej dać sobie spokoj i robić to
    > inaczej (jak?)

    Użyć starego dobrego PC Suite ?

    --
    gs

  • 8. Data: 2010-03-21 20:34:00
    Od: KuFeL <k...@s...o2.spam.pl>

> [...]
    > Czy ktos z Was rozgryzl juz jak synchrnonizować kontakty za pomoca OVI
    > miedzy 2 telefonami Nokia? Czy może lepiej dać sobie spokoj i robić to

    zakładasz konto na ovi.com dopisujesz dwa telefony do konta i
    synchronizujesz. Zrobione.

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://blog.ku-fel.com / PSN: KuFeL78
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 9. Data: 2010-03-21 21:53:04
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik Grzegorz S napisał:

    > Użyć starego dobrego PC Suite ?

    Ze stary to fakt. Ze dobry. To bym polemizowal ;) No ale czemu nie :)

  • 10. Data: 2010-03-21 21:54:12
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > Albo bezpośrednio pomiędzy telefonami po Bluetooth, opcja "Transfer".

    Tylko ze da sie przeslac jeden kontakt. I potem znow jeden. Przynajmniej
    tyle ja odkrylem... Ale wglebie sie, moze mozna cala ksiazke.

    Fajnie by bylo tez kalendarz i inne duperele...