  • 1. Data: 2011-04-05 08:31:20
    Temat: OTA android
    Od: ...@f...pl

    Czy OTA jest zalezne od tego
    jakiego operatora mam karte sim wlozona? Mam motorole milestone
    i ciagle nie widzi aktualizacji do androida 2.2. Jesli np.
    taki mbank mobile nie sprzedawal motoroli milestone
    to znaczy, ze nigdy nie dostane updatu z taka karta sim
    wlozona i musze na chwile pozyczyc od kogos karte play (tel
    byl kupiony w play)?
    Paranoja. Czy OTA bedzie serwowane przez plusa,
    skoro mbank mobile jest operatorem wirtualnym czy prze mbank?
    Czy nie mam co czekac tylko wgrac aktuaizacje kablem.

  • 2. Data: 2011-04-05 10:50:16
    Temat: Re: OTA android
    Od: Mega <m...@p...wp.pl>

    Dnia Tue, 5 Apr 2011 10:31:20 +0200, ...@f...pl napisał(a):

> [...]
    > skoro mbank mobile jest operatorem wirtualnym czy prze mbank?
    > Czy nie mam co czekac tylko wgrac aktuaizacje kablem.

    Wydaje mi się że OTA zależy od wersji androida w telefonie.
    Tzn. dostaniesz OTA kiedy telefony z Playa będą dostawać (jak Play
    przygotuje swoją wersje Androida).

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 3. Data: 2011-04-05 10:59:44
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Raczej jak we wszystkich innych telefonach zalezy od product id a nie
    aktualnie uzywanej karty sim. Pewnie na Xda jest opisane, co i jak zmienic
    zeby dostac update.

    --
    Pozdr

  • 4. Data: 2011-04-05 16:11:51
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-04-05 12:50, Mega pisze:

    > Wydaje mi się że OTA zależy od wersji androida w telefonie.
    > Tzn. dostaniesz OTA kiedy telefony z Playa będą dostawać (jak Play
    > przygotuje swoją wersje Androida).

    Akurat telefony Playa już dostały update dla Milestone.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 5. Data: 2011-04-05 16:53:35
    Od: ...@f...pl

    On Tue, 05 Apr 2011 18:11:51 +0200
    Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    > Akurat telefony Playa już dostały update dla Milestone.

    czyli wskazywaloby to na to, ze update zalezy jednak
    od wloznej karty sim. Rety to musze szukac kogos
    kto ma play i mi pozyczy karte sim na czas updata.
    Debilizm do kwadratu takiego rozwiazania updatow
    w androidzie.

  • 6. Data: 2011-04-05 18:14:33
    Od: Shield <f...@f...com>

    On Tue, 5 Apr 2011 18:53:35 +0200, ...@f...pl wrote:

    > czyli wskazywaloby to na to, ze update zalezy jednak
    > od wloznej karty sim. Rety to musze szukac kogos
    > kto ma play i mi pozyczy karte sim na czas updata.

    Nie od włożonej karty, ale od odmiany telefonu dla danej sieci
    (brandingu).

    > Debilizm do kwadratu takiego rozwiazania updatow
    > w androidzie.

    To akurat nie jest przypadłość tylko androida. W Nokiach jest to
    podobnie rozwiązane od lat.

  • 7. Data: 2011-04-05 18:16:48
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-04-05 18:53, ...@f...pl pisze:

> [...]
    > kto ma play i mi pozyczy karte sim na czas updata.
    > Debilizm do kwadratu takiego rozwiazania updatow

    Po pierwsze, to raczej jednak od numeru seryjnego telefonu (ale
    konkretne partie mogły być dla konkretnych operatorów), po drugie, jest
    jakiś powód, dla którego nie jesteś w stanie wydać 5zł na starter Play
    Fresh, tylko będziesz szukał jelenia co pożyczy kartę?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 8. Data: 2011-04-05 18:17:35
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-04-05 20:14, Shield pisze:

    > Nie od włożonej karty, ale od odmiany telefonu dla danej sieci (brandingu).

    Motorole dla Play nie były zdaje się brandowane.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 9. Data: 2011-04-05 18:46:14
    Od: ...@f...pl

    On Tue, 05 Apr 2011 20:17:35 +0200
    Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    > Motorole dla Play nie były zdaje się brandowane.

    Na to wyglada, bo nigdzie nie ma zadnej wstawki playa.

  • 10. Data: 2011-04-06 06:35:54
    Od: cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl>

    > Akurat telefony Playa już dostały update dla Milestone.

    Troche off-topic - a czy kupując Milestone w Orange dostanę And 2.2, a
    jesli nie, to czy mogę zrobić upgrade do Froyo bez utraty gwarancji?
    cisiek@[]>