  • 41. Data: 2013-03-01 20:38:18
    Temat: Re: [OT] wyłączają kolejny serwer news
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ZIWK" <w...@o...pl>

    werow

    > Listą z 2008r ...
    > Jak home ma userów w "rurze wydechowej", to i userzy będą mieli home w tym
    > samym miejscu - zabiorą zabawki i $ i pójdą do konkurencji...

    Z powodu serwera niusów ? Nie wygłupiaj się, większość użytkowników intenetu
    nie wie o istnieniu takiej usługi i nie jest im ona do niczego potrzebna

  • 42. Data: 2013-03-01 20:53:08
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl>

    > załóżmy że jest urodzony i wie czego szuka|chce.

    ok, szuka np pracy, takie typowe zapotrzebowanie, uruchamia wyszukiwarke,
    wpisuje "praca" i co znajduje ... news.eternal-september.org

  • 43. Data: 2013-03-01 20:59:42
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2013-03-01 20:38, John Kołalsky pisze:

    > Z powodu serwera niusów ? Nie wygłupiaj się, większość użytkowników
    > intenetu nie wie o istnieniu takiej usługi i nie jest im ona do niczego
    > potrzebna

    Ale klienci firmy hostingowej to nie wiekszosc userow inetu...

    --
    venioo

  • 44. Data: 2013-03-01 21:12:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** John Kołalsky pisze tak:

    > ok, szuka np pracy, takie typowe zapotrzebowanie, uruchamia
    > wyszukiwarke, wpisuje "praca" i co znajduje ...
    > news.eternal-september.org

    gazeta praca

    Ale mnie o starych wyjadaczy chodzi. Napływ nowych jest mi obojetny.
    W razie postępów choroby ogólnego wyłączenia polskich serwerów mogę
    pisać nawet na alt.test. Nie musi to się nazywać pl.misc.samochody.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 45. Data: 2013-03-01 23:27:55
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl>

    > gazeta praca

    Sam widzisz

    > Ale mnie o starych wyjadaczy chodzi. Napływ nowych jest mi obojetny.

    Nie może Ci być obojętny bo ci nowi znajdują inne sposoby korzystania z
    internetu których Ty też będziesz musiał używać w poszukiwaniu ich artykułów
    a że tych nowych masa jest to w końcu przestanie dla Ciebie mieć sens
    korzystanie z tego i ... będzie powód do wyłączenia kolejnego serwera i ...
    nowym pozostaną tylko alternatywy.

    > W razie postępów choroby ogólnego wyłączenia polskich serwerów mogę
    > pisać nawet na alt.test. Nie musi to się nazywać pl.misc.samochody.

    Dla chętnych zawsze znajdzie się jakiś serwer, ale wkrótce może zabraknąć na
    nim artykułów.

  • 46. Data: 2013-03-01 23:39:54
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 01.03.2013 o 19:34 John Kołalsky <j...@k...invalid> pisze:

    > Bo chcesz się łączyć z jednym serwerem a nie z całą siecią :-)

    Po to serwery się łączą ze sobą, żebym ja nie musiał :)

    --
    SW3
    ----

  • 47. Data: 2013-03-02 00:51:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** John Kołalsky pisze tak:

    > Nie może Ci być obojętny bo ci nowi znajdują inne sposoby
    > korzystania z internetu których Ty też będziesz musiał używać w
    > poszukiwaniu ich artykułów

    Tak to google, tak korzystam. Biorę ale nie daję. Czytam ale nie bardzo
    ufam. Młodzi g. wiedzą. Wiesz jak to działa z wiekiem? ;) Nie pytam,
    nie piszę i nie pomagam. Nie wyobrażam siebie na forum.

    > przestanie dla Ciebie mieć sens korzystanie z tego i ... będzie
    > powód do wyłączenia kolejnego serwera

    Wyłączenia bo ruch zmalał? Ktoś to rozlicza? To chyba dobrze że zmalał,
    łącze mniejsze i dyski mniejsze. Mi to przypomina mściwe niszczenie
    kanałów samochodowych.

    To będę liczył na bogatsze kraje. Może gdzieś za wielką wodą w
    czeluściach serwerowni ostanie się serwer nntp. Nie musi mieć feedów.
    Niech będzie oddzielny.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 48. Data: 2013-03-02 10:37:42
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm.invalid>

    > Bo chcesz się łączyć z jednym serwerem a nie z całą siecią :-)

    Po to serwery się łączą ze sobą, żebym ja nie musiał :)
    --
    No przecież nie musisz, wystarczy, że wybierzesz właściwe forum :-)

  • 49. Data: 2013-03-02 11:25:51
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl>

    > Tak to google, tak korzystam. Biorę ale nie daję. Czytam ale nie bardzo
    > ufam. Młodzi g. wiedzą. Wiesz jak to działa z wiekiem? ;) Nie pytam,
    > nie piszę i nie pomagam. Nie wyobrażam siebie na forum.

    Zmienia się, ale nie to, że to systemy komunikacyjne.

    > Wyłączenia bo ruch zmalał? Ktoś to rozlicza? To chyba dobrze że zmalał,
    > łącze mniejsze i dyski mniejsze. Mi to przypomina mściwe niszczenie
    > kanałów samochodowych.

    Dzisiaj nie ma problemu łącza ani dysku tylko tego, że ktoś to musi
    popychać. Masz np 20 użytkowników serwera. Codziennie robisz backup. Pada
    dysk serwera. W końcu każdy pada, dobrze jak dysk, może paść komp, z 1000zł.
    20 użytkowników zgłasza się, że im nie działa. Lecisz na złamanie karku by
    przywrócić działanie, dysk wymieniasz, odzyskujesz. Jest, straciłeś np
    500zł. Ile ci użytkownicy zapłacili za działanie tej konkretnej usługi przez
    2 lata ? Bo mówimy o dostawcach działających komercyjnie, którzy propagują
    korzystanie z usługi wśród wszystkich swoich użytkowników a nie serwisie
    nawet komercyjnym, ale dla wąskiego grona, który mógłbyś ograniczyć do forum
    a nie zawracać sobie głowy wymianą artykułów z innymi.

    > To będę liczył na bogatsze kraje. Może gdzieś za wielką wodą w
    > czeluściach serwerowni ostanie się serwer nntp. Nie musi mieć feedów.
    > Niech będzie oddzielny.

    Mamy rok 2000. Wielkie debaty na temat tego, jak mają wyglądać niusy, jakie
    kodowanie używać, jak w ogóle to powinno działać. Dobrze jest, ma być tak
    jak jest, snobujmy się na specjalne kodowania, formaty itp itd. Powstaje
    Pierwszy Polski Serwer Niusów
    http://piotr.trzcionkowski.pl/programy/ppsn.html

  • 50. Data: 2013-03-02 11:54:25
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-03-02 11:25, John Kołalsky pisze:
> [...]
    > swoich użytkowników a nie serwisie nawet komercyjnym, ale dla wąskiego
    > grona, który mógłbyś ograniczyć do forum a nie zawracać sobie głowy

    Hmm... cukiernice ze stołów w restauracjach też powinny zniknąć, bo
    przecież żadnego wpływu nie ma z nich. A czasem nawet zdarzyć się może,
    ze cukiernica się potłucze lub ktoś ją ukradnie. A i sam cukier też
    kosztuje.
    Skoro firma chwali się, ze ma jedno z największych datacenter w Polsce,
    z najszybszymi łączami itd. itp. to wygospodarowanie miejsca na serwis
    news nie powinno stanowić dla niej problemu. Tak właśnie jako ten cukier
    dla osłody życia klientów, którzy kupują herbatę czy kawę, a czasem
    nawet i cały obiad. ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __