  • 31. Data: 2013-03-01 15:59:08
    Temat: Re: [OT] wyłączają kolejny serwer news
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 01.03.2013 o 15:42 John Kołalsky <j...@k...invalid> pisze:

    > To Ty potrzebujesz forum

    Niby dlaczego?

    --
    SW3
    ----
    /Bastiat

  • 32. Data: 2013-03-01 17:46:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    news.eternal-september.org

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 33. Data: 2013-03-01 17:51:52
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    masti wrote:

    > news.eternal-september.org

    Archiwizuje newsy, zwłaszcza polskie, równie dobrze jak
    news-archive.icm.edu.pl?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 34. Data: 2013-03-01 18:03:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 01 Mar 2013 17:51:52 +0100 osobnik zwany Big Jack
    napisał:

    > Archiwizuje newsy, zwłaszcza polskie, równie dobrze jak
    > news-archive.icm.edu.pl?

    a nie wiem. Archwium sam sobie robię

  • 35. Data: 2013-03-01 19:34:27
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm.invalid>

    > To Ty potrzebujesz forum

    Niby dlaczego?
    --
    Bo chcesz się łączyć z jednym serwerem a nie z całą siecią :-)

  • 36. Data: 2013-03-01 20:14:15
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** John Kołalsky pisze tak:

    > Jak mieliby pisać nie mając dostępu do serwera ?

    Czy news.eternal-september.org kogoś nie wpuszcza?

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 37. Data: 2013-03-01 20:15:20
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-03-01 08:04, K pisze:

    > polecam news.wit.edu.pl, obsluguje rowniez ipv6. jest kontakt z adminem,
    > ktory o serwer dba. ci ktorzy nie uzywaja ipv6 i maja domene revdns w
    > .pl, moga uzywac news.atman.pl
    >
    > co do home, to juz ktos na innej grupie swoj sprzeciw zglosil i dostal
    > odpowiedz:
    > "Zachęcam do skorzystania z poniższych serwerów usenet:
    > http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl#Adresy_ser
    werow
    > które oferują te same funkcjonalności."

    Listą z 2008r ...
    Jak home ma userów w "rurze wydechowej", to i userzy będą mieli home w
    tym samym miejscu - zabiorą zabawki i $ i pójdą do konkurencji...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 38. Data: 2013-03-01 20:16:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** RoMan Mandziejewicz pisze tak:

    > Na news-archive.icm.edu.pl sobie nie popiszesz.

    wcale nie chcę :)

    niech tylko działa jak dotąd

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 39. Data: 2013-03-01 20:33:59
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl>

    > Czy news.eternal-september.org kogoś nie wpuszcza?

    Rodzi się człowiek, zamawa internet u dostawcy i co najpierw robi: wchodzi
    na news.eternal-september.org by przedstawić się

  • 40. Data: 2013-03-01 20:37:59
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** John Kołalsky pisze tak:

    > Rodzi się człowiek, zamawa internet u dostawcy i co najpierw robi:
    > wchodzi na news.eternal-september.org by przedstawić się

    załóżmy że jest urodzony i wie czego szuka|chce.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87