  • 1. Data: 2013-02-27 14:25:16
    Temat: Jakie kapcie na lato?
    Od: Mateusz Bogusz <k...@o...pl>

    Witam,

    Jakie kapcie polecacie na lato albo jakich producentów? Szukam w
    rozmiarze 205/55 R16. Na ile wiarygodne są etykiety, które od 2012
    dodawane są jako jedno z oznaczeń?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2013-02-27 18:23:32
    Temat: Re: Jakie kapcie na lato?
    Od: "Kris_Polska" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mateusz Bogusz" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 205/55 R16. Na ile wiarygodne są etykiety, które od 2012 dodawane są jako

    najlepiej na lato japonki......:P

  • 3. Data: 2013-02-27 18:44:31
    Od: RB <r...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-02-27 14:25, Mateusz Bogusz pisze:
    > Witam,
    >
    > Jakie kapcie polecacie na lato albo jakich producentów? Szukam w
    > rozmiarze 205/55 R16. Na ile wiarygodne są etykiety, które od 2012
    > dodawane są jako jedno z oznaczeń?

    witam

    polecam Michelin Primacy 3
    miałem już różne - Goodyear, Continental i największy przebieg daje
    tylko Michelin - 80 000KM na innych max. 60 000 km
    A mam napęd na tył - Opel Omega
    No ale wszystko zależy od zasobów portfela

    Na zimę miałem Alpin A4 a teraz gdy się już skończyły kupiłem Michelin
    Agilis 51 snow ice - wersja dostawcza - wyższy bieżnik

    Pozdrawiam
    Robert

  • 4. Data: 2013-02-27 20:05:16
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Wed, 27 Feb 2013 14:25:16 +0100, Mateusz Bogusz napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Jakie kapcie polecacie na lato albo jakich producentów? Szukam w
    > rozmiarze 205/55 R16. Na ile wiarygodne są etykiety, które od 2012
    > dodawane są jako jedno z oznaczeń?

    Mi w tym samym rozmiarze najlepiej się sprawdziły Continental Premium
    Contact. To jedyne opony letnie, które bardzo dobrze radziły sobie także
    zimą. Ale to taka przypadłość tego modelu być może w tym rozmiarze.
    Ujeżdżane w Laguna II kombi.

  • 5. Data: 2013-02-27 21:04:23
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > Jakie kapcie polecacie na lato albo jakich producentów? Szukam w
    > rozmiarze 205/55 R16. Na ile wiarygodne są etykiety, które od 2012

    Kupiłem Yokohama Advan Sport 275/35/20 i 255/35/20 (różne średnice
    na osiach).
    Jak założę to powiem do jakiej prędkości będą się paliły.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 6. Data: 2013-02-28 00:32:57
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-02-27 14:25, Mateusz Bogusz pisze:

    > Jakie kapcie polecacie na lato albo jakich producentów?

    Kuboty.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90