  • 31. Data: 2011-05-25 19:24:24
    Temat: Re: [OT] ?wiete krowy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mario,

    [......]

    Jeśli już musisz dokarmiać, to choc nie cytuj mi całego towarzycha z
    KF, bardzo proszę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 32. Data: 2011-05-25 21:21:34
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    [ciach na prośbę Romana]
    > Jak na razie to widzę, że to jego oponenci rzucają teksty o SBekach,
    > ORMOwcach i wyborcach PiS więc to raczej nie on wjeżdża w tym wątku z
    > polityką. Tak w ogóle to dziwię się, że się identyfikatorowi udało taki
    > flejm rozdmuchać i znaleźć tylu chętnych do znęcania się nad Elektrodą i
    > Romanem :) Wprawdzie sam mam trochę zastrzeżeń do Elektrody ale z tego
    > co założyciel wątku prezentuje czasami na grupie wynika, że to totalna
    > łajza, której na moderowanym forum powinno się wszystkie zapytania
    > wrzucać w kubeł.

    Roman zbiera to co posiał. W swoim czasie dopuścił tematy spoza
    elektroniki na tę grupę, _wspierając_ dokładnie tych których obecnie
    nazywa łajzami. Wszystko w miejsce merytorycznej dyskusji nt.
    elektroniki; nawet mi go nie żal, ma co chciał.
    Od czasu rozpoczęcia tematów politycznych z udziałem Romana, przestałem
    tu pisać, choć często czytam.
    Onet też był kiedyś porządnym portalem, szambem jest od kilku lat.

    Wątek o SBekach bawi mnie, jest w tym nutka prawdy. Elektroda poprzez
    wysokie wymagania językowe, nie jest dostosowana do profilu użytkownika.
    Elektronik, umysł ścisły, często ma problemy z przedmiotami
    humanistycznymi, podobnie humanista ze ścisłymi. Trudno jest być
    omnibusem. A wracając do SB, służby która pilnowała aby obywatel się nie
    wychylił od zastosowanego komunistycznego modelu człowieka pracy w PRLu
    i "równego żołądka". Służby która stosowała brutalne metody, aby
    wszystkich przyciąć do jednakowego garnituru. Wyrzucanie postów z
    Elektrody za brak kropki, czy przecinka w tematach elektroników, to
    więcej niż stalinizm czasów SB.

    Spójrzcie co się dzieje na pl.misc.elektronika, tematy konstruktorskie
    nieomal wypadły z dyskusji, w to miejsce mamy tematy o "podłączeniu
    drucików", poziom merytoryczny znacznie spadł, za to coraz więcej
    polityki. Taka ma być przyszłość grupy?

    Jak chcecie "ustawkę" to się umówcie "w szambie" a grupę zostawcie w
    spokoju. Są tacy, co oczekują tu tematów związanych z elektroniką.

    Pisząc powyższe, zaznaczam iż mam bardzo wyraziste i przemyślane poglądy
    polityczne.
    Pozdrawiam elektroników,
    K.

  • 33. Data: 2011-05-25 21:41:53
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-25 23:21, John Smith pisze:
> [...]
    > elektroniki; nawet mi go nie żal, ma co chciał.
    > Od czasu rozpoczęcia tematów politycznych z udziałem Romana, przestałem

    Nie wiem o czym piszesz. Czasami zdarza się że temat dyskusji odbiega
    od tematyki grupy. Były i nawet flejmy religijne z powodu czyjegoś
    protestu dotyczącego życzeń bożonarodzeniowych dołączonych do postu.
    Zdarza się że zrobi się czasami jakaś większa dyskusja offtopiczna ale
    na tle innych grup wydaje mi się, że nasza i tak trzyma poziom.

> [...]
    > wszystkich przyciąć do jednakowego garnituru. Wyrzucanie postów z
    > Elektrody za brak kropki, czy przecinka w tematach elektroników, to

    Ja na maturze z polskiego miałem trójkę a nigdy mojego tekstu z
    Elektrody nie usunięto. A na grupie zdarza mi się zwrócić komuś uwagę
    gdy razi mnie wyjątkowe niedbalstwo językowe lub totalne lenistwo i
    postawa roszczeniowa. Często reakcja jest bardzo agresywna. Na
    moderowanym forum taki koleś zostałby zbanowany. Twoje zarzuty o
    SBeckość można właściwie zastosować do każdego moderowanego forum. Czyli
    tak naprawdę, to kwestionujesz prawo do istnienia takich forów.

> [...]
    > nieomal wypadły z dyskusji, w to miejsce mamy tematy o "podłączeniu
    > drucików", poziom merytoryczny znacznie spadł, za to coraz więcej

    No ale grupa nie jest moderowana więc nie może to być wina sbeckich metod.

    MD

  • 34. Data: 2011-05-25 21:45:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mario,

    [.....]

    Po raz kolejny proszę o niecytowanie trolli.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 35. Data: 2011-05-25 21:51:17
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-25 23:21, John Smith pisze:
    > Roman zbiera to co posiał. W swoim czasie
    > dopuścił tematy spoza elektroniki na tę grupę,

    Coś ci się pomyliło mlodzieńcze. Roman nie ma
    żadnej mocy aby coś dopuścić lub nie na grupie
    dyskusyjnej.
    Gdyby było inaczej nie pisałbyś tu.

    > Onet też był kiedyś porządnym portalem,

    Rehehe, naprawdę?

    > prawdy. Elektroda poprzez wysokie wymagania
    > językowe, nie jest dostosowana do profilu
    > użytkownika. Elektronik, umysł ścisły, często
    > ma problemy z przedmiotami humanistycznymi,
    > podobnie humanista ze ścisłymi. Trudno jest

    Znowu mierzysz innych swoją miarką.
    To, że ty nie wiesz gdzie postawić kropkę albo
    czy napisać "ż" albo "rz" nie robi z ciebie
    elektronika, tylko nieuka. Z drugiej strony
    ktoś kto ma o tym pojęcie nie jest od razu poetą.

    > przyciąć do jednakowego garnituru. Wyrzucanie
    > postów z Elektrody za brak kropki, czy
    > przecinka w tematach elektroników, to więcej
    > niż stalinizm czasów SB.

    Jesteś głupszy niż można się spodziewać. Gdzie
    się takie pętaki rodzą? Aha, zapomniałem,
    jesteś elektronikiem, a historia to przecież
    dla humanistów.

    > Spójrzcie co się dzieje na
    > pl.misc.elektronika, tematy konstruktorskie
    > nieomal wypadły z dyskusji, w to miejsce mamy
    > tematy o "podłączeniu drucików", poziom
    > merytoryczny znacznie spadł, za to coraz

    No, popatrzmy. Ileż to zaawansowanych wątków
    konstruktorskich zacząłeś? Zero? Uuu.... słabo :-\

    --
    JK

  • 36. Data: 2011-05-25 21:56:31
    Temat: Re: [OT] Święte krowy
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-24 11:40, 4CX250 pisze:
    > Czy mając zaświadczenie że jest się
    > dyslektykiem, można pisywać na elektrodę?
    > Jest taka komórka organizacyjna na
    > elektrodzie, zajmująca się rozpatrywaniem
    > takich spraw?

    Tak. Zajmuje się tym (o ironio) Roman Giertych.

    JK

  • 37. Data: 2011-05-25 22:19:59
    Temat: Re: Polska elektronika (historycznie)
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-26 19:33, Krzysztof Kucharski pisze:

    > Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > [...]
    > [...]
    >
    > Już kiedyś na tej grupie wspominałem, co, kto i _kiedy_ było
    > _rzeczywistą_ przyczyną upadku polskich zakładów produkujących
    > podzespoły elektroniczne. Słowa kluczowe: rok 1988, PZPR, nierentowne
    > zakłady, proszek ixi.
    > To ta decyzja wykończyła te zakłady. Późniejsze decyzje, między innymi
    > "liberalizacja" systemu ceł postawiła kropkę nad i.

    Jasne, gdyby nie dopuszczono na nasz rynek konkurencyjnych produktów to
    w gospodarce permanentnych niedoborów udałoby się utrzymać rentowność
    polskich firm produkujących nie tylko sprzęt elektroniczny ale także
    Polonezy, Romety, ebonitowe telefony, porcelanowe czajniki elektryczne,
    spodnie "szariki", narty Polsporty i wiele innych naszych doskonałych
    produktów.
    > Acha, pierwszy był niejaki Reagan, który "zamordował polskie kury" ;->
    > Polska UNITRA mogłaby po konsolidacji zostać _rozsądnie_ sprywatyzowana.

    Nie mogłaby bo był duży nacisk na tworzenie spółek pracowniczych albo
    gwarantowanie wieloletnich warunków utrzymania zatrudnienia. Już tylko
    ten ostatni warunek rozkładał takie firmy na łopatki.

    MD

  • 38. Data: 2011-05-25 22:33:01
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > Hello Mario,
    >
    > Wednesday, May 25, 2011, 11:41:53 PM, you wrote:
    >
    > [.....]
    >
    > Po raz kolejny proszę o niecytowanie trolli.

    Mnie nazywasz trolem?
    K.

  • 39. Data: 2011-05-25 22:37:42
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    W dniu 2011-05-25 23:51, JK pisze:

    > Coś ci się pomyliło mlodzieńcze. Roman nie ma żadnej mocy aby coś
    > dopuścić lub nie na grupie dyskusyjnej.
    > Gdyby było inaczej nie pisałbyś tu.

    Nie pisz do mnie młodzieńcze.

    > Rehehe, naprawdę?
    Ja pamiętam.

> [...]
    > nie robi z ciebie elektronika, tylko nieuka. Z drugiej strony ktoś kto
    > ma o tym pojęcie nie jest od razu poetą.
    Napisz jaśniej.

    > Jesteś głupszy niż można się spodziewać. Gdzie się takie pętaki rodzą?
    > Aha, zapomniałem, jesteś elektronikiem, a historia to przecież dla
    > humanistów.
    A Ty nie jesteś głupi, tylko amator jasnowidz. Za wróżenie się jeszcze weź.

    > No, popatrzmy. Ileż to zaawansowanych wątków konstruktorskich zacząłeś?
    > Zero? Uuu.... słabo :-\

    Zero?
    Może więcej pomogłem niż sam wymagałem pomocy. Policz dokładniej.
    K.

  • 40. Data: 2011-05-25 22:38:41
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "John Smith" <d...@b...pl> wrote in message

    > Mnie nazywasz trolem?

    Spokojnie koledzy :-) Usenet już i tak umiera :-) Pozostaną tylko "forumy" z
    moderatorami.
    pl.misc.elektronika i tak trzyma się dobrze :-) Na innych nie ma już nikogo,
    a było po kilkaset postów na dzień :-)