    From: Marsjanin <m...@m...tk>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [OT] walkman->mp3 gdzie kupić w Polsce
    Date: Wed, 4 May 2016 20:03:15 -0000 (UTC)

    Dnia Wed, 04 May 2016 19:23:37 +0000, Dominik Ałaszewski napisał(a):

    > Zobaczę jutro, ale wątpliwe- kabel połączeniowy to przelotka usb na
    > okrągłą wtyczkę- raczej tylko zasilanie.

    Szkoda.

    > Ależ to doskonały pomysł- podpisuję się pod tym czterema kończynami.
    > Standardowa dźwiękówka plus Audacity

    Ja też, ale jednak Pani Krysia, co to kupi i myśli, że samo jej na
    telefon kasety przerzuci, może tego nie ogarnąć. Co gorsza, poprosi o tę
    drobną przysługę zięcia, nie zdając sobie z tego sprawy, że przerzucenie
    szafki kaset to robota na miesiąc. :)

    > Jasne, materiał z kaset ma takie SNR i dynamikę, że bez flaca ani rusz
    > :-)

    Śmiej się śmiej, ale ja tam tak z metra *kodekowi* zawartemu w chipie za
    5 złotych użytemu w takim ustrojstwie raczej bym nie ufał. Poza tym... WAV
    to WAV, to można ciąć do bólu, jak chcesz, bez żadnych strat. Do mp3
    zawsze można przerzucić, i niekoniecznie z CBR 128 kbps, jak zapewne jest
    w kodeku sprzętowym.

    Zresztą.

    http://dropcanvas.com/kwbou

    Się kiedyś w to pobawiłem, jak umiałem, na prośbę znajomego. Magnetofon
    Technics M14, kabel akurat miałem jeszcze nie na Cinche a na DIN do
    jacka, karta dźwiękowa na wejściu - ścierwo w netbooku MSI, byle stereo
    wejście miała (na szczęście miała, bo to ostatnio rzadkość). Całość
    zrobiona w Audacity, bez żadnych podbić, ekłalizerów czy czegoś takiego,
    wysterowanie analogowo przed nagraniem, odszumione automatycznie na
    podstawie próbki z ciszą przed pierwszymi taktami pierwszego utworu.
    Oceń, jak masz chęć. Repertuar - austriacka Irena Santor. :)

    > A ile wynosi cołaska za ten sprzęt?

    83447 za 170 zł, i nieco droższy, choć bez magnetofonu za 200 zł.

    http://allegro.pl/i6109848055.html http://allegro.pl/i4973153387.html

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin