  • 51. Data: 2012-07-25 10:15:08
    Temat: Re: Zapytanie
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Wed, 25 Jul 2012 00:47:19 -0700 (PDT), waldi napisał(a):

    > Po prostu kasa.

    Ponoc duzo mozna zarobic na platformie wiertniczej :>

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 52. Data: 2012-07-25 10:16:23
    Temat: Re: [OT] system kształcenia [BYŁO: zapytanie]
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-07-25 09:52, waldi pisze:
    > Nie czuję się idiotą. Nie jestem tchórzem. Niestety mam małą wiedzę. Nie stać mnie
    na certyfikaty i kursy. Pozostały mi tylko fora, wydziały np. Politechniki Gdańskiej,
    samouczki w internecie, dokumetacja angielska w necie. Ludźmi się nie przejmują każdy
    kiedyś cielęciem był.

    Nikt nie mowi aby robić certyfikaty, czy tez kursy. Zresztą do takich
    zazwyczaj trzeba mieć wiedzę podstawową. No właśnie - zacznij od
    podstaw, czyli od dobrej lektury o tym czym jest programowanie, cos o
    algorytmach i strukturach danych, a dopiero później skup się na
    szczegółach. To taka dobra darmowa rada. Zresztą większość osób tak
    zaczynało - najpierw sie przepisywało kody z gazet i patrzyło, ze
    działa, później próbowało się robic drobne modyfikacje, ale zawsze
    przychodził etap, gdy trzeba było zdobyć wiedzę prawdziwą inaczej dalej
    nie da się rozwinąć. Więc jeśli chcesz cokolwiek więcej to zacznij od
    podstaw, a dopiero później kursy.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 53. Data: 2012-07-25 11:05:24
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Wednesday, July 25, 2012 8:52:28 AM UTC+1, waldi wrote:
> [...]
    samouczki w internecie, dokumetacja angielska w necie. Ludźmi się nie przejmują każdy

    To zacznij czytac te samouczki, do cholery.

    RW

  • 54. Data: 2012-07-25 11:32:06
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "waldi" <w...@g...com> napisał:

> [...]
    > i kursy.
    > Pozostały mi tylko fora, wydziały np. Politechniki Gdańskiej, samouczki w

    Trzeba bylo tak od razu.
    Tylko.. moze ciut (a raczej o wiele wiecej) pokory i wpierw kilka (mysle ze 2, no 3
    starczy)
    lat nauki programowania (chocby nawet tu), a nie osmieszac sie idac jako _totalny
    neptyk_
    na rozmowe o pracy.

    > Ludźmi się nie przejmują każdy kiedyś cielęciem był.

    Swieta prawda. Nawet tutaj wiekszosc to "niedopieszczeni indywidualsci"
    a nie same super spece w zawodzie.

    Wytrzymasz te kilka lat "rycia" roznych guides po nocach to beda z Ciebie
    ludzie (znaczy sie programista:), nie wytrzymasz/umu nie starczy/tego czegos
    nie bedzie to Ci sie swiat nie zawali (pracujesz przeciez).

    AK

  • 55. Data: 2012-07-25 12:42:33
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2012-07-25, waldi <w...@g...com> wrote:
    > Do psycholog to chodzę. Krytyka mnie nie rusza. Życzyli mi nawet śmierci. Dobra
    geniusz napisz mi chodź część psudokodu na drugie zadanie.Bo chce się z tymi
    zadaniami przejśc na wydział inżynierii oprogramowania PG. Może po roku zrobię te 3
    zadania.

    fir, słońce ty moje, nie zmieniaj tak drastycznie adresów e-mail, bo
    wyskakujesz z killfile.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 56. Data: 2012-07-25 12:51:36
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    waldi <w...@g...com> wrote:

    > Do psycholog to chodzę.

    I chwała ci za to, ale spójrz najpierw, do kogo pisałem.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 57. Data: 2012-07-25 13:42:38
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Wed, 25 Jul 2012 10:51:36 +0000 (UTC), Adam Wysocki napisał(a):

    > I chwała ci za to, ale spójrz najpierw, do kogo pisałem.

    No spojrzal wlasnie ;-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 58. Data: 2012-07-25 14:51:29
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On Wednesday, 25 July 2012 08:56:20 UTC+1, waldi wrote:
    > się z tymi zadaniami przejśc na wydział inżynierii oprogramowania PG. Może
    > po roku zrobię te 3 zadania.

    Jeśli chcesz zostać programistą, to pomysł zapewne bardzo sensowny, ale na twoim
    miejscu na ten rok to bym się zbytnio nie nastawiał.

  • 59. Data: 2012-07-25 14:54:20
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On Wednesday, 25 July 2012 08:52:28 UTC+1, waldi wrote:
> [...]
    > Politechniki Gdańskiej, samouczki w internecie, dokumetacja angielska w necie.
    > Ludźmi się nie przejmują każdy kiedyś cielęciem był.

    Nie masz kasy? Znasz angielski? Nie chcesz poświęcić 3 lat na zrobienie licencjatu?
    Nie ma problemu: http://www.htdp.org
    Jak to przeczytasz, zrozumiesz, zrobisz ćwiczenia, to będziesz spokojnie mógł się ze
    zrozumieniem zabrać za czytanie tutorialu PHP czy innego MySQLa.

  • 60. Data: 2012-07-25 15:41:45
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Wednesday, July 25, 2012 1:54:20 PM UTC+1, Andrzej Jarzabek wrote:
> [...]
    ze zrozumieniem zabrać za czytanie tutorialu PHP czy innego MySQLa.

    Ale to jest okrutne, tak od razu Lispem w twarz na powitanie :)

    RW