    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: OT serial dla mlodziezy z lat 90-tych (Alfa Centauri)
    Date: Wed, 20 Feb 2013 23:42:19 +0100
    <kfitaa$co9$1@node1.news.atman.pl> <kfitko$ioh$1@node2.news.atman.pl>
    <kfj65n$maj$1@node1.news.atman.pl> <kfni93$n5l$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <kfnn0h$478$1@node2.news.atman.pl> <kfo24o$p42$1@mx1.internetia.pl>
    <kfo81o$kik$1@node2.news.atman.pl> <kfofnn$6cj$1@mx1.internetia.pl>
    <kfousa$brs$1@node2.news.atman.pl> <kfq5on$nco$1@mx1.internetia.pl>
    <kfqfc9$oek$1@node2.news.atman.pl> <kfrkko$irf$1@mx1.internetia.pl>
    <kfsv87$59h$1@node2.news.atman.pl> <kg0fca$ftp$1@mx1.internetia.pl>
    <kg0h31$kqe$1@node2.news.atman.pl> <kg0tct$ud4$1@mx1.internetia.pl>
    <kg145l$7tv$1@node2.news.atman.pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Nie będzie łatwiej,

    Będzie

    > będzie albo drożej bo trzeba jakoś te
    > komputery lekarskie przygotować do współpracy z tymi wynalazkami

    żeby było łatwiej

    > lub będzie wolniej bo będziesz dyktował lekarzowi adres
    > serwera z tymi danymi.

    Przesadzasz

    > A jak będzie kilku producentów i kilka systemów gromadzenia
    > danych to i tak trzeba będzie przyjść z wydrukiem na papierze.
    > :-)

    Niepotrzebny pesymizm. Myślę, że największy problem będzie z tymi, co nie
    chcą przetwarzania. No i oni generalnie mają rację tyle, że to utrudnia
    życie.

    > Ciekawy jestem jak to policzyłeś ?
    > Za płytkę płacę raz, nagrywam i co jakiś czas sprawdzam czy
    > jeszcze daje się odczytać. Za miejsce na serwerze trzeba płacić
    > abonament.

    Była taka oferta przechowywania w chmurze 1 cent za 1GB

    > Bo jesteś z innego pokolenia i sporo rzeczy nie wiesz lub nie
    > rozumiesz. Pierwszego Palma miałem jeszcze w ubiegłym wieku,
    > ekran o rozdzielczości 160x160. Drugi to już był full wypas
    > rozdzielczość 320x320, biały podświetlany ekran i kółko
    > do przełączania stron kciukiem (Sony SJ20) tego kółka brakuje
    > mi do dziś. Potem było PDA a teraz smartofon czyli tak naprawdę
    > PDA z modułem telefonicznym. :-)

    Ta wypowiedź niczego nowego dla mnie nie wnosi, czyli nie jestem z innego
    pokolenia lub wszystko rozumiem :-)

    > Nie kłam, to zdanie "Umiesz się tylko chwalić ?" to ty napisałeś.

    Nie, to Ty TWIERDZIŁEŚ, że prezes się chwalił. Ja tylko ZAPYTAŁEM czy chodzi
    o twoje chwalenie się bo z okoliczności nie wynikało by prezes się chwalił.

    > To znajdź takiego który umie.

    Nie ujawniają się

    > Pieprzenie się było by jakbym tam musiał latać specjalnie
    > w celu zaniesienia jakichś płytek.

    Rób co uważasz. Ja nie zamierzam nagrywać żadnych płytek i ich nosić bo po
    to mam sieć. Po to samo telefony ją mają, i te e-ubrania czy nie wiem co tam
    jeszcze