    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: OT serial dla mlodziezy z lat 90-tych (Alfa Centauri)
    Date: Fri, 15 Feb 2013 19:39:16 +0100

    W dniu 2013-02-13 12:00, Tomek pisze:

    > Tajna Misja - serial australijski

    Pamiętam, że gdy to oglądałem jedna rzecz nie dawała mi spokoju. Skąd
    reszta użytkowników sieci wzięła te "smartfony"? Jeśli pamięć mnie nie
    myli główni bohaterowie dostali je od ekscentrycznego wujka - wynalazcy,
    który sam je zbudował.

    Sieć natomiast narodziła się, gdy któreś z nich, przez przypadek
    podłączyło ten wielki komputer z AI do jakiegoś nieczynnego satelity.
    Wtedy została zainicjowana wideokonferencja z kilkoma zdziwionymi
    dzieciakami z różnych części świata. No właśnie. Wideokonferencja za
    pośrednictwem czego? ;)