  • Data: 2013-02-14 15:51:02
    Temat: Re: OT serial dla mlodziezy z lat 90-tych (Alfa Centauri)
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RadoslawF napisał:

    > Ani faktu że normalny człowiek będzie używał tych komputerów
    > kilka. Pytanie czy za mojego życia dojdzie do kilkunastu ?

    Eee moze pojdzie to w skalowalnosc. Znaczy masz laptopa + masz e-ubranie
    i masz ta sama funkcjonalnosc (obliczeniowo), inne interfejsy, ale
    wieksza moc obliczeniowa. Do tego e-buty, e-okulary, e-sluchawka i masz
    jeszcze wieksza moc i rozne interfejsy ;)

    A ogolnie to niech zaczna implantowac, modul gsm za uchem ;) czule na
    nacisk chipy w koncach palców, i baterie zasilaną metanem ... wiadomo
    gdzie ;)