  • Data: 2010-11-19 19:41:36
    Temat: Re: [OT] przejściówka USB>złącze pinowe
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "animka" napisała:

    > na Allegro zamieszczałam 2 razy z opisami i zdjęciami.
    > Szkoda czasu. Ludzie nawet za darmo nie wezmą części
    > do starszych komputerów. Pamięci też. Tam jest masa
    > chętnych do oddania/sprzedania.

    Tam jest przede wszystkim masa pospolitych cwaniaczków, którzy owszem,
    "kupią" i starsze części, ale tylko po to, aby podmienić je na swoje
    uszkodzone i odesłać Ci z reklamacją że "nie działa". Wystaw je na Gumtree,
    tam się handluje twarzą w twarz i często od razu po fizys widać, czego można
    się po kim spodziewać i zawczasu spuścić delikwenta ze schodów ;->

    JoteR