  • 21. Data: 2016-12-26 03:08:02
    Temat: Re: [OT] poziom wiedzy po gimnazjum zapewne
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello HF5BS,

    Monday, December 26, 2016, 12:04:58 AM, you wrote:

    > Łagodnie powiedziane. Nawet moja znajoma schizofreniczka, wśród swoich
    > odpałów (nie bierze, a przynajmniej do niedawna nie brała leków), tak się
    > nie zachowuje.

    Poznałem w życiu paru schizofreników, Począwszy od Dżordża Kanady w
    Sopocie dawno temu. Wszystko zależy od tego, jak długo się nie leczy.
    No i bywają okresy, że nawet przy ciężkiej schizofrenii da się
    dogadać.

    W Gdańsku jest Srebrzysko...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 22. Data: 2016-12-26 03:09:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Artur,

    Monday, December 26, 2016, 1:34:33 AM, you wrote:

    > srogie zioło, milordzie :D

    Myślisz? A może on na speedach jest?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 23. Data: 2016-12-26 10:18:52
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    > Myślisz? A może on na speedach jest?

    fascynacja procesem defekacji i jego produktami sugeruje rozwój umysłowy
    na poziomie 5 letniego dziecka. podobnie - procesami destrukcyjnymi
    (miażdżenie, rozpierdalanie) - brak empatii oraz słabo rozwinięta treść
    przekazu też gdzieś w tym przedziale wiekowym występuje.

    mysle, ze to ciekawy materiał. kilka takich osobników już spotkałem. w
    jakiś sposób inteligentni, niestety w sposób kompletnie nie pasujący do
    otoczenia, i mocno dla niego szkodliwy. o tyle dobrze, że ten nasz
    egzemplarz szkodliwy nie jest :) cóż, folklor :)

    a.

  • 24. Data: 2016-12-26 11:59:08
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    cóż nie będę oryginalny
    tylko się nie posraj...

  • 25. Data: 2016-12-26 13:20:41
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    w systemie siła 'PO/EU pisze:
    > cóż nie będę oryginalny
    > tylko się nie posraj...

    Nic nowego, nigdy nie byłeś i nie będziesz oryginalny.
    Mam dla ciebie propozycję:
    Ponieważ nie masz realnych przyjaciół (takich z krwi i kości), to wymyśl
    sobie jakiegoś, wielu dzieciom to pomaga jakoś przebrnąć przez życie,
    myślę że tobie też pomoże.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 26. Data: 2016-12-26 13:27:01
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    dobrzy w tym jesteście...

  • 27. Data: 2016-12-26 14:25:56
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    w strzelaniu z dupy...

  • 28. Data: 2016-12-26 14:42:47
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    wiadomości news:1112112773.20161226030802@pik-net.pl.invalid...

    > W Gdańsku jest Srebrzysko...

    W rzeczy samej, rozkminiłem mapę. Nawet nie tak daleko od tych gdańskich
    Siedlec... Praktycznie sąsiednia dzielnica, na piechotę by się dojść dało.
    Myślę, że profesor Bilikiewicz zainteresowałby się tym przypadkiem?

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.

  • 29. Data: 2016-12-26 14:51:10
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    nie odpowiedziałeś mi na pytanie, masz erekcje jak to piszesz?
    a może zabawiacie się z romanem? szkoła tuska, no nieźle...

  • 30. Data: 2016-12-26 15:47:46
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "w systemie siła 'PO/EU" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:o3r79u$mnb$1@node2.news.atman.pl...
    > nie odpowiedziałeś mi na pytanie, masz erekcje jak to piszesz?
    > a może zabawiacie się z romanem? szkoła tuska, no nieźle...

    Rozbierz się i stań przed lustrem, uzyskasz odpowiedź na to pytanie.