    Date: Wed, 29 Jan 2014 22:52:35 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [OT] płyta+proc+pamięć - za około 1000zł

    > Rejestrator wymaga IE razem ze stosowną wtyczką i nie działa z innymi,
    > bardziejszymi przeglądarkami? ;->
    nie. postawiłem na firmę, jakość, serwis i okazało się że działa _tylko_
    z activeX. A obraz z kamer ip widze na ekranie SGS2

    > ToMaszu, skoro już się przekonałeś do:
    > a) abonamentu
    > b) dotykowców
    > c) procesorów Intela
    > to może czas zrobić ten najważniejszy krok i przenieść się wreszcie na
    > normalny system, zostawiając virtualboxa na odpalanie systemów hmm...
    > egzotycznych? ;->
    mam na laptopie XP, ale skręca mnie jak musze włączać. wyłączać
    powiadomienia, ostrzeżenia itp. Dostałem nawet win7 upgrade, boję się
    otworzyć pudełko....

    jeszcze raz Cię proszę, zejdź zemnie. dla mnie "przejście" na winowsa
    to byłby krok w tył, kosztowny krok. nie tylko dla mnie, dla rodziny
    też. Nie mam Cię zamiaru przekonywać że mam racje, ale zrób to dlamnie i
    nie przekonuj mnie do swoich racji.
    ToMasz