  • Data: 2014-01-29 22:58:52
    Temat: Re: płyta+proc+pamięć - za około 1000zł
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.01.2014 22:30, Maciek pisze:
    > Nie napisałeś na czym polega umieranie tej płyty?

    Komputer wyłączony. wciskam power startuje na 1 sek i wszystko gaśnie.
    brak reakcji na power. trzeba wyłączyć zasilanie na upsie, poczekac
    uruchomić. tak było rok temu, ale pożyczyłem inny zasilacz i uspokoiło
    się. kupiłem więc nowy zasilacz, (ok 200zł) i po pewnym czasie znowu tak
    się zaczęło robić. pół roku temu z płyty głównej zniknęła karta
    dzwiękowa. niema i koniec. czy to pod windowsem czy pod kilkoma
    dystrybucjami linuksa. (w biosie jest załączone audio) Ostatnio jest
    tak: komp stoi, nic ciekawego nie robi, nagle gaśnie ekran monitora. I
    tak już zostaje. nie reaguje na nic, nie przełącza doidek na klawiaturze
    - więc wisi. co najdziwieniejsze pojawiła się karta dzwiękowa!
    Kondensatory nie spuchnięte, wszystko wydmuchane powietrzem, wyjęte
    wszystkie urządzenia i wetknięte ponownie.
    ToMasz