  • 1. Data: 2009-01-14 11:28:24
    Temat: [OT] niech poleci glowa dyrektora GTSu odpowiedzialnego za rezygnacje z platformy Inotel
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    Witam!
    sorry za lekki offtopic ale sprawa jest pilna,

    czy u Was tez jest wielka kiszka po przejsciu z platrofrmy Inotel do GTSu?

    za to co sie stalo przez ostatnie dwa dni powienna wyleciec osoba
    odpowiedzialna za
    przejscie z Inotela,

    moj problem polega na tym ze wszystkie numery (kilkaset)
    przy probie dzwonienia gdziekolwiek sa co chwile wybijane
    (jest jeden sygnal przywolawczy i po tem odrazu sygnal niedostepnosci)

    jak jest u Was?

    pozdrawiam
    Wasyl

  • 2. Data: 2009-01-14 11:37:26
    Od: Marcin <e...@k...pl>

    to samo. ale nie żądam jeszcze głowy.

  • 3. Data: 2009-01-14 11:47:11
    Od: Marcin <e...@k...pl>

    Aczkolwiek powinienem też kilkaset numerów.
    Mam tak od piątku rano mimo, że prace miały się zacząć w sobotę.
    i od 4 dni jest to samo. Informacje z firmy są takie, że to może być
    jeszcze kilka dni.
    A wtedy dostanę od klientów biznesowych wypowiedzenia.
    Jak dostanę wypowiedzenia - zażądam rekompensat.
    Na nic mi czyjaś pusta głowa.

  • 4. Data: 2009-01-14 11:50:42
    Od: Marcin <e...@k...pl>

    Aczkolwiek powinienem też kilkaset numerów.
    Mam tak od piątku rano mimo, że prace miały się zacząć w sobotę.
    Zapewne centrala przyszła im wcześniej więc nie tracą czasu na konfigurację
    i czytanie manuali - bawią się na żywca - tak to wygląda od mojej strony.

    Od 4 dni jest tak samo. Informacje z firmy są takie, że to może być
    jeszcze kilka dni.
    A wtedy od klientów biznesowych dostanę wypowiedzenia.
    Jak dostanę wypowiedzenia - zażądam rekompensat.
    Na nic mi czyjaś Pusta Głowa i jeden bezrobotny więcej.

  • 5. Data: 2009-01-14 12:04:17
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Wasyl pisze:
> [...]
    > przy probie dzwonienia gdziekolwiek sa co chwile wybijane
    > (jest jeden sygnal przywolawczy i po tem odrazu sygnal niedostepnosci)

    Miałem to samo.

    Ta nowa Platforma jest dziwna.

    Niestety nie da się zrobić swojego CNAME do sip.voice.gtsenergis.pl, bo
    nie działają połączenia wychodzące.

    nowy serwer zamiast sip.inotel.pl teraz jest sip.voice.gtsenergis.pl

    register string musi byc : konto:h...@s...voice.gtsenergis.pl/konto
    (wcześniej można było używać numeru telefonu ale teraz nie działa, musi
    być konto)

    Poza tym działa.

    Główny problem, że nie można zrobić swojego skrótu działającego
    sip.mojafirma.pl oraz w register string uzywac NR TEL przypisanego do
    konta, przez co szlaq trafia filtrowanie inbound.

    Więc trzeba by ich o to męczyć, bo nie chce mi się przekonfigurowywać
    kilkuset bramek za kazdym razem jak zmienią nazwę serwera.

    Mnie też w poniedziałek trafiało :(

    Darek

  • 6. Data: 2009-01-14 13:06:07
    Od: Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl>

    On 2009-01-14 13:04, Sied@r wrote:

    > Więc trzeba by ich o to męczyć, bo nie chce mi się przekonfigurowywać
    > kilkuset bramek za kazdym razem jak zmienią nazwę serwera.

    Dobrze, że masz choć możliwość rekonfiguracji. Bo ja jedną z bramek mam
    np. w Nepalu. Może GTS obstawi mi bilet, to się chętnie przelecę ;-)

    Panowie - to do techniki w GTS - zróbcie tak, żeby działało po staremu,
    please. I tak mamy masę problemów których być nie powinno.

    --
    z.

  • 7. Data: 2009-01-14 13:34:28
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Zbigniew Sikora pisze:

> [...]
    >
    > Panowie - to do techniki w GTS - zróbcie tak, żeby działało po staremu,
    > please. I tak mamy masę problemów których być nie powinno.

    Niektórzy na swoich serwerach DNS robią fake domenę inotel.pl.

    Głupie, ale przynajmniej mają czas na zmiany.

    Darek

  • 8. Data: 2009-01-14 20:50:40
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Wasyl pisze:

    > jak jest u Was?

    Bramki Linksysa działają.
    Dlinka działają.
    Innych producentów - nie. np. bramki Signamax nie działają wcale.

    fax2mail nie działa - wysyłają maile z hosta:

    fax-gw01-gts.voice.gtsenergis.pl [217.153.192.170]

    ponieważ wysyłają teraz faxy z nieistniejącego maila i hostingi, które
    mają weryfikację nadawcy odrzucają maile:

    sender verify fail for <f...@f...voice.gtsenergis.pl>

    Jak macie weryfikację, to lepiej dodajcie sobie tego hosta do białej
    listy, bo nie dostaniecie żadnego faxu.

    Wojtek

  • 9. Data: 2009-01-14 20:51:27
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    crazy bejbi pisze:
> [...]

    BTW. zostaliśmy tanimi betatesterami ....

    Wojtek