eGospodarka.plGrupypl.internet.polip[OT] niech poleci glowa dyrektora GTSu odpowiedzialnego za rezygnacje z platformy Inotel › Re: [OT] niech poleci glowa dyrektora GTSu odpowiedzialnego za rezygnacje z platformy Inotel
    From: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: [OT] niech poleci glowa dyrektora GTSu odpowiedzialnego za rezygnacje z
    platformy Inotel
    Date: Wed, 14 Jan 2009 13:04:17 +0100

    Wasyl pisze:
    > Witam!
    > sorry za lekki offtopic ale sprawa jest pilna,
    >
    > czy u Was tez jest wielka kiszka po przejsciu z platrofrmy Inotel do GTSu?
    >
    > za to co sie stalo przez ostatnie dwa dni powienna wyleciec osoba
    > odpowiedzialna za
    > przejscie z Inotela,
    >
    > moj problem polega na tym ze wszystkie numery (kilkaset)
    > przy probie dzwonienia gdziekolwiek sa co chwile wybijane
    > (jest jeden sygnal przywolawczy i po tem odrazu sygnal niedostepnosci)

    Miałem to samo.

    Ta nowa Platforma jest dziwna.

    Niestety nie da się zrobić swojego CNAME do sip.voice.gtsenergis.pl, bo
    nie działają połączenia wychodzące.

    nowy serwer zamiast sip.inotel.pl teraz jest sip.voice.gtsenergis.pl

    register string musi byc : konto:h...@s...voice.gtsenergis.pl/konto
    (wcześniej można było używać numeru telefonu ale teraz nie działa, musi
    być konto)

    Poza tym działa.

    Główny problem, że nie można zrobić swojego skrótu działającego
    sip.mojafirma.pl oraz w register string uzywac NR TEL przypisanego do
    konta, przez co szlaq trafia filtrowanie inbound.

    Więc trzeba by ich o to męczyć, bo nie chce mi się przekonfigurowywać
    kilkuset bramek za kazdym razem jak zmienią nazwę serwera.

    Mnie też w poniedziałek trafiało :(

    Darek