  • Data: 2013-10-27 17:33:42
    Temat: Re: [OT] laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 18 Oct 2013 14:43:38 +0200, JoteR napisał(a):

    > Zawsze masz możliwość pomacania i zrezygnowania z zakupu.
    > Za to się do gablotki nie trafia ;->

    Wiesz JoteR - z moją fizjonomią... ;D

    > Ten niesłychanie skomplikowany towar był zabetonowany w przezroczystym
    > blistrze. Spokojnie dał się przymierzyć do starego pamięciowtykacza (tm)
    > celem porównania gabarytów. W czasie mierzenia nie zauważyłem żadnych
    > działań, mających na celu odcięcie mnie od drzwi, w razie gdybym chciał
    > prysnąć bez dokonania zakupu.

    Przymiarka przez plastik, czy faktycznie Ci produkt z owego blistra
    wypakowali? :)

    > Dla odmiany w Euro rozpakowano i pozwolono mi zanieść do samochodu
    > radioodtwarzacz (oczywiście pod czujnym okiem pracownika, rozpaczliwie
    > pragnącego przy okazji zajarać) celem przymierzenia, czy da się go w
    > ogóle zamontować. Spróbuj to zrobić przy kurierze ;-)

    Zależy od gabarytów kuriera... Swoją drogą - na tych jestem cięty jak diabli,
    ale czasami trafiają się myślący. Szkoda, że tak rzadko. :(

    > Parafrazując idiotyczny argument, tak chętnie używany przez przyratuszowe
    > najmimordy na pewnej grupie regionalnej:
    > "Nie ma obowiązku mieszkać na wsi" ;->

    To okolice Krasińskiego i Broniewskiego to wieś? :)

    [ Jeśli nie potrafisz czegoś wyjaśnić w prosty sposób, oznacza to, że tak ]
    [ naprawdę nie rozumiesz tego dostatecznie dobrze. (Albert Einstein) ]