    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: [OT] lamerskie pytanie o rootowanie
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <520279ec$0$1452$65785112@news.neostrada.pl>
    <52029d54$0$1261$65785112@news.neostrada.pl>
    <5202a894$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    <1bg2lt69huxrj$.1jo03iqc3zdbv$.dlg@40tude.net>
    <ktvdsq$tmk$1@node2.news.atman.pl>
    <dq473x1sl69f$.dk5y3jdh3yxa$.dlg@40tude.net>
    <ktvha1$nac$1@node1.news.atman.pl>
    <5203688f$0$1468$65785112@news.neostrada.pl>
    <ktvsk4$3nd$1@node1.news.atman.pl>
    <52039731$0$1447$65785112@news.neostrada.pl>
    <5203b89c$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 8 Aug 2013 22:35:50 +0200

    Dnia Thu, 08 Aug 2013 17:26:13 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > http://msdn.microsoft.com/en-us/windows/hardware/gg4
    63435.aspx#EKC

    No to sie dziwie ... ale to mnie nie przekonuje. Nie napisane wprost.

    ale jest sobie takie cos
    http://www.otdl.com/USB_LE9.PDF
    ... i tez sie nie potrafie doczytac.

    Ale czytam opis jednego chipsetu - chyba masz racje.

    > No i korzystały :)

    > LOL - a jak niby chciałeś załadować ten sterownik i go uruchomić?
    > No i jeszcze z niego skorzystać :P

    No to programy korzystaly czy sterowniki korzystaly ?

    > W zasadzie to większość funkcji można było "nadpisać".

    Tu nie o to chodzi ze mozna, tu chodzi o to ze niektore trzeba, bo
    byly bezuzyteczne maksymalnie. Np. obsluga portow szeregowych.

    > Jak najbardziej też. Zdziwiłbyś się nawet jak bardzo :P

    Zdziwilbym sie. Jakies przyklady ?

    > Niekoniecznie z tych przyczyn.

    A chcialoby ci sie pisac program, ktory robi to samo co gotowa
    funkcja?

    > No jak nie, jak tak? Poszukaj o PS/2.

    Skoro byly, to po co te drivery do myszy z obluga portu PS/2 ? :-)

    > Sprzęt nie był jednakowy - wystarczy by się tak programom wydawało.

    Jak nie byl, to sie okazywalo ze sprzet jest niekompatybilny i szybko
    wypadal z rynku :-)

    > Wygląda na to, że jest programowa :)
    > "
    > The BIOS traps events from the USB keyboard and mouse and presents
    > them to the system as PS/2-compatible devices.
    > The legacy operating system recognizes the USB keyboard and USB
    > mouse as PS/2-compatible devices, with limitations imposed by the USB
    > boot protocol.
    > "
    > http://webpages.charter.net/danrollins/techhelp/0233
    .HTM

    Ale tu masz funkcje Int 16, a powyzej sam cytujesz
    "as PS/2-compatible DEVICES" :-)

    Wyglada na to ze kontroler zyskal funkcje wpisu do jego bufora.
    A moze

    > Mój nawet z kablem nie jest normalnie widziany przez TC :)

    I to jest bardzo duza wada, rzeklbym ze dyskwalifikujaca telefon w
    moich oczach :-)

    J.