  • Data: 2013-08-09 12:47:23
    Temat: Re: [OT] lamerskie pytanie o rootowanie
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-08-09, o godz. 12:30:57
    Artur Maśląg <n...@w...pl> napisał(a):

    > Folklor. Chcesz mi powiedzieć, że ten system korzystał z klucza na
    > LPT z pominięciem sterownika i był to program pod Windows?

    Dokładnie. Sam byłem zdziwiony czemu akurat tak. Wymiana klucza wymagała
    podmiany kilku plików programu na "wersję z USB" a nie na wgraniu
    sterowników do systemu. Jak pisałem była to spolszczona wersja systemu
    systemu sprzedaży pochodzącego z USA a obecna na wielu rynkach.
    Dodatkowo system dobrze działał na XP czy Win98, natomiast nie tolerował
    32-bitowego Win7 powodując częste problemy z licencją. O pracy na
    systemie 64 bitowym czy w środowisku wirtualnym można było zapomnieć.
    Swoja drogą ciekawe jak sobie poradzą po zakończeniu wsparcia WinXP za
    niecały rok. Czemu tak to zrealizowano? Nie mam pojęcia. W sumie cieszę
    się że zrezygnowaliśmy z tego systemu zastępując go zrobionym na nasza
    miarę. No ale zanim żeśmy sobie napisali to co chcieliśmy trzeba było
    czegoś używać.

    Zdrówko