  • Data: 2013-08-08 17:26:13
    Temat: Re: [OT] lamerskie pytanie o rootowanie
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-08 15:03, J.F pisze:

    > Zdziwilbym sie. ewentualnie ten program to calkiem inny procesorek w
    > chipsecie.

    http://msdn.microsoft.com/en-us/windows/hardware/gg4
    63435.aspx#EKC

    > Po to jest SO, aby programy korzystaly z udostepnionych przez niego
    > funkcji.

    No i korzystały :)

    > Ale myszy i MS-DOS to nie dotyczy, bo on z mysza nie mial nic wspolnego.

    LOL - a jak niby chciałeś załadować ten sterownik i go uruchomić?
    No i jeszcze z niego skorzystać :P

    > Inne funkcje tez czesto byly omijane przez programy, bo sie do niczego
    > nie nadawaly,

    W zasadzie to większość funkcji można było "nadpisać".

    > ale juz np dyskowe nie.

    Jak najbardziej też. Zdziwiłbyś się nawet jak bardzo :P

    > Podobnie zreszta funkcje biosa byly czesto omijane, bo sie do niczego
    > nie nadawaly.

    Niekoniecznie z tych przyczyn.

    > Ale jesli chodzi o mysz, to ich po prostu nie bylo.

    No jak nie, jak tak? Poszukaj o PS/2.

    > Ale poniewaz sprzet byl jednakowy - to sporo programow bezposrednio do
    > sprzetu siegala.

    Sprzęt nie był jednakowy - wystarczy by się tak programom wydawało.

    > I dlatego mi sie wydaje ze ta emulacja klawiatury jest sprzetowa.

    Wygląda na to, że jest programowa :)

    "
    The BIOS traps events from the USB keyboard and mouse and presents
    them to the system as PS/2-compatible devices.

    The legacy operating system recognizes the USB keyboard and USB
    mouse as PS/2-compatible devices, with limitations imposed by the USB
    boot protocol.
    "

    > Byc moze w pozniejszych chipsetach pojawily sie mozliwosci zapisu,
    > wlasnie na potrzeby emulacji ...

    http://webpages.charter.net/danrollins/techhelp/0233
    .HTM

    > W trybie AT286. A Autocad lubi duzo pamieci :-)

    DPMI - 16MB i nie da się więcej dla 16 bitowego trybu chronionego.

    > A co proponujesz ? Aby telefon byl normalnie widziany w systemie plikow
    > i bez kabla ..

    Mój nawet z kablem nie jest normalnie widziany przez TC :)