  • Data: 2009-08-02 00:17:32
    Temat: Re: [OT] jakie czasopismo?
    Od: Piotr M <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MC pisze:

    > Trafiają się rodzynki, ale sporo tekstów jest na niskim poziomie.

    Dopisze że chodzi o net.

    Ok. A gdyby tak nie z merytorycznego punku widzenia? Przecież to jasne
    że w necie jest info do obrzygania.

    Takie tutaj gadki szmatki.
    Jak nie ma netu, to (nie wiem) stoi się w sklepie i czyta wszystkie
    gazety IT. I po co tu filozofia?

    A sedno jest w tym, że jest coś takiego, że kupuje się co miesiąc
    czasopismo. I to nie ważne czy kosztuje przykładowo 6.99 czy 11.99. Nie
    ważne czy ma płytę czy nie. Po prostu się kupuje co miesiąc. To jest
    wartość.

    Wątkotwórca wspomniał o płytach z pełnymi programami dołączonych do
    gazety. Otóż w większości przyypadków te same programy można nabyć
    również w sieci i też w pełnych wersjach. Tylko poszukać.

    I w ogóle.
    Mędrcy, tylko nie piszcie więcej, że w jakiejś wiosce, etc nie ma neta.
    Kogo w tym wątku to obchodzi? Było zagadnienie o czasopisma a nie dostęp
    do internetu.
    Zadziwia mnie rozumowanie niektórych ludzi

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."