  • Data: 2009-08-20 00:01:53
    Temat: Re: [OT] jakie czasopismo?
    Od: "MC" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:h6hqsr$hl6$1@news.onet.pl...

    > Że jak? Przecież niedawno gazeta się pojawiła... :( To chyba potwierdza
    > wiele opinii, że epoka takich gazet to już przeszłość, w dobie internetu.
    > Ale ja i tak lubię co miesiąc kupić nowy numer i w unoszącej się woni
    > farby drukarskiej poczytać sobie po ludzku, chyba z sentymentu.

    Next marniał w oczach. Zachwyty nad nim mogły dotyczyć początku, ale im
    później tym było gorzej. Przestali się znać na tym co pisali.

    > BTW.
    > To niby jest ciekawe:
    > pierwszych w Polsce ,,pism społecznościowych", których treść tworzą
    > czytelnicy. Autor każdej rekomendacji opublikowanej w miesięczniku otrzyma
    > 50 zł. Zdjęcie czytelnika, który nadeśle najciekawszą rekomendację,
    > umieszczane zostanie na okładce."

    Nie widzę w tym nic ciekawego. Bzdurnych recenzji jest pełno w internecie.
    Odpiszesz, ze redaktorzy będą wybierać te lepsze? A na jakiej podstawie
    można to zrobić bez wykonania testu? Ten pomysł się kupy nie trzyma.
    Zresztą Chip próbował zorganizować testowania przez czytelników. Nic z tego
    nie wyszło. Mają krótką pamięć.