  • 31. Data: 2010-05-16 09:22:55
    Temat: Re: [OT i wulgarne] Nie bądźmy obojetni na kur..two
    Od: "klf" <k...@U...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" wypocił:

    > 1.Pracę mam i to już od dawna;) Mam ten luksus psychiczny, że nie muszę w
    > tej pracy występować przeciw samemu sobie.

    W pracy może i nie musisz ale z tego co tutaj wypisujesz wynika że nie
    jesteś zdrowy psychicznie i lubisz wywyższać się nad innych, w tym
    sprzedawców.

    > 2.Z tobą już gadał nie będę, to ostatni post, chyba, że Ci się podniesie
    > IQ to wtedy kto wie.

    Ojejku zapłaczę się na śmierć że nie odpiszesz na mój post. Poza tym skoro
    tak usilnie pokazujesz, że masz większe IQ ode mnie to myślę, że w
    rzeczywistości tak nie jest:)

    > 3.Zastanów się, czy Twoja partia, w którą tak wierzysz, mówi Ci całą
    > prawdę....

    A czy ktoś tutaj pisał cokolwiek o jakiejś partii?
    Może słuchaj mniej radia z torunia...

    ---
    KLF