    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [OT] elektromobilnosc
    Date: Tue, 2 Jan 2018 16:15:36 +0100

    W dniu 2018-01-02 o 15:59, Myjk pisze:
    > Tue, 2 Jan 2018 15:27:19 +0100, Liwiusz

    > Pełny nie, ale pusty już tak. Jaką masz gwarancję,
    > że będzie pełny, albo wręcz że będzie pare pełnych?

    No cóż, jeśli impreza na 100 tysięcy osób nie jest taką gwarancją...? :)

    Jak już chcieli mieć pewność, to mogli wcześniej bilety sprzedawać,
    jakoś rozreklamować się, że dają możliwość powrotu do Krakowa, wielu by
    pewnie wybrało Kraków jako miejsce noclegu, zamiast Zakopanego, gdzie na
    kilka dni przed Sylwkiem bilety za noc na bookingu były po 1600 - 7000zł.

    Takich reklam/ogłoszeń nie widziałem, mimo że śledziłem temat tego
    Sylwestra.

    --
    Liwiusz