  • Data: 2018-01-02 16:25:33
    Temat: Re: [OT] elektromobilnosc
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 2 Jan 2018 16:15:36 +0100, Liwiusz

    > No cóż, jeśli impreza na 100 tysięcy osób nie jest taką gwarancją...? :)

    Jest gwarancją dla hotelarzy -- tacy co jadą tylko na sylwestra by po
    odpaleniu fajerów wrócić to... no nie wiem jak ich grzecznie nazwać.

    > Jak już chcieli mieć pewność, to mogli wcześniej bilety sprzedawać,
    > jakoś rozreklamować się, że dają możliwość powrotu do Krakowa, wielu by
    > pewnie wybrało Kraków jako miejsce noclegu, zamiast Zakopanego, gdzie na
    > kilka dni przed Sylwkiem bilety za noc na bookingu były po 1600 - 7000zł.

    Nadal, przypominam że do pociągu nie dostało się 500 osób z 80 tys. Ja tu
    nadal widzę brak instynktu samozachowawczego ludzi którzy roblem stworzyli.

    > Takich reklam/ogłoszeń nie widziałem, mimo że śledziłem temat tego
    > Sylwestra.

    R'LY? ;P

    --
    Pozdor